Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kakkanneet housuihinne aikuisiällä?

Vierailija
30.04.2007 |

Siis mulle just tapahtui niin, en tajua miksi. Istuin tässä koneella (av:llä, en tiedä oliko sillä osuutta tapahtumaan), mutta piti vain päästä pieni ilmavaiva pois, niin tuli lastit housuun. Noloa, onneksi olin kotona enkä töissä. En uskalla nyt enää missään päästää ilmaa pois, jos käy noin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vatsa löysällä. Tuli muuten ravintolasta kiire hotellille....

Vierailija
2/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juoksulenkillä, juossut n. tunnin ja vaikka veskissä lähtiessäni kävin, alkoi suoli toimimaan liiankin hyvin. Kotiin ei ollut enää pitkä matka, joten en viitsinyt pusikkoon mennä vaan ajattelin että kyllä tästä selvitään. No ei selvitty vaikka kävelyksikin vaihdoin. Kyllä nolotti... Onneksi oli hiljaista eikä ihmisiä tullut vastaan sillä puolenkilometrin matkalla, mikä oli p...t housussa tultava. Kiva oli miehellekin kertoa ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin pojan kanssa tk:ssa käymässä ja minulla oli aamulla alkanut ripuli. Tultiin taksilla kotiin ja ehdin eteiseen kun ei enää millään voinut pidättää vaan rysähti housuun =O. Kamalaa, mutta onneksi ei mennyt taksiin

Vierailija
4/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankat ummetukset ja kun suoli on kamalan täynnä se on myös arvaamaton. Olisi kamalaa jos tulisi bussissa esimerkiksi työmatkalla.

Vierailija
5/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran paskansin autossa ja piti siinä autossa ottaa kuraiset alkkarit veke :O :DD oli mukavaa stripata :D

Vierailija
6/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaamaton vatsa kun on niin voi käydä niinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän