Montako hedelmää syöt päivittäin?
Itse syön
2-3 omenaa
1-2 appelsiinia
1-2 banaania
1 kiwi
1/2 rasiaa viinirypäleitä
Satunnaisesti sitten muita, kuten vesimelonua, greippiä, päärynöitä, luumuja, mandariineja.
Sanoisin siis, että syön 5- 10 hedelmää joka päivä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla menee 7-8 euroa päivässä pelkkiin hedelmiin? Ei mulla kyllä tuollaiseen olis varaa.
Koko ruokabudjetti on se noin 7-8 euroa päivässä.
Vau. Mun ruokabudjetti on 1,6€ päivässä. Sinähän voisit ostaa vaikka koko hedelmäfarmin.
Vierailija kirjoitti:
Turhan sokerisia välipaloja. Yksi päivässä riittää.
Et vissiin ole kuullut/tietoinen hedelmien terveellisyydestä? No, välttele sinä hedelmiä, osta sipsejä ja karkkia välipaloiksi, tai proteiinirahkoja joita ei ihminen edes tarvitse ja ovat huomattavasti epäterveellisempiä kuin hedelmät.
Nyt on hyvä sitrushedelmien aika, mandariinit, veriappelsiinit.....päärynöitä syön myös ja banaaneita.
Mun vatsalle ei marjat sovi, syön hedelmiä kyllä. Ja muutenkin kasviksia. Tykkään bimeistä ja ruusukaalista, niitä löytyy aina jääkaapista.
Tykkäisin niistä keltaisista kiiveistä mutku ovat pirun kalliita. Muutama kiivi saman hintainen kun jauhelihapaketti
Onpa hirveä määrä hedelmiä, kun tiedotettiin siitä, että hedelmissä on hirveästi sokeria, niiin artikkelin lopussa sanottiin, että kyllä YKSI (1) hedelmä päivässä sopii terveelliseen ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Nolla
Ei ole rahaa ostaa
Jättää suklaapatukat, karkit, limut, nikotiinipussit, alkohili tai Röökin pois nii riittää rahat hedelmiin. Heh lopettaa vaikka netfliksistä maksamisen jos muuta ei keksi. Hedelmät halpoja mässyjen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla
Ei ole rahaa ostaa
Jättää suklaapatukat, karkit, limut, nikotiinipussit, alkohili tai Röökin pois nii riittää rahat hedelmiin. Heh lopettaa vaikka netfliksistä maksamisen jos muuta ei keksi. Hedelmät halpoja mässyjen rinnalla.
Sun mielestäsi siis kaikki joilla ei ole varaa hedelmiin käyttävät mainitsemiasi tuotteita, olet tollo.-eri
En edes muista milloin olisin viimeksi syönyt hedelmän. Mun mielestä turhaa napostelua. Syön ruokaa kun syön. Taisin laittaa banaanin blenderiin pari vuotta sitten kun tein pirtelöä.
Ja joo, olen hoikka