Montako hedelmää syöt päivittäin?
Itse syön
2-3 omenaa
1-2 appelsiinia
1-2 banaania
1 kiwi
1/2 rasiaa viinirypäleitä
Satunnaisesti sitten muita, kuten vesimelonua, greippiä, päärynöitä, luumuja, mandariineja.
Sanoisin siis, että syön 5- 10 hedelmää joka päivä.
Kommentit (36)
Eli sulla menee 7-8 euroa päivässä pelkkiin hedelmiin? Ei mulla kyllä tuollaiseen olis varaa.
Koko ruokabudjetti on se noin 7-8 euroa päivässä.
Tästäkö se on kiinni mitä muut palstalla käyneet sanovat syöneensä.
Syön n. puoli litraa marjoja per päivä ja joskus 1/2 banaania.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkö se on kiinni mitä muut palstalla käyneet sanovat syöneensä.
Aika monella vaikuttaa olevan. Sen verran usein täällä uteliaat kyselee huvikseen toisten asioita. Kai sillä sitten joku yrittää saada itselleen jotain paremmuudentunnetta tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Nolla
Ei ole rahaa ostaa
No ihan varmasti om. Pari appelsiinia ei montaakymmentä senttiä maksa.
Banaani päivässä riittää minulle. Appelsiinin juon mehuna.
Ei hedelmiä kannata Suomalaisten syödä vaan kotimaisia marjoja. Hedelmät täynnä myrkkyjä ja sokeria. Ulkomailla pumpataan surutta myrkkyjä niihin
Herranjestas, jos söisin hedelmiä noin paljon en muuta päivän aikana jaksaisi syödä! Ja ei kyllä olisi varakaan.
Talvella kylmällä ei meinaa hedelmät maistua, mutta syön kuitenkin sen yhden päivässä. Joskus enemmän tai marjoja lisäksi. Vihanneksia sen sijaan menee isot määrät päivittäin.
Syön harvoin hedelmiä, en erityisemmin pidä niistä. Vihanneksia syön joka päivä.
Hyvä jos syön 2 viikossa, en aina sitäkään. Juon kyllä lasillisen tuoremehua päivittäin ja yhden smoothien viikossa (sokeroimattomia tietenkin molemmat) - onhan niissäkin hedelmää.
Nyt on tullut syötyä ylenmäärin ykkösherkkua veriappelsiinia. Mutta normaalisti syön pari hedelmää päivässä jep.