Miksiköhän poistettiin aamuinen avaukseni sormetuksen kovuudesta?
Kommentit (11)
Mikäpä poikkeus sinun ketjusi olisi? Kaikki poistetaan ja jos jotain jääpi niin poistetaan sekin.
M 51 v on juuri se henkisesti häiriintynyt autistinen incel tyyppi joka poistattaa kaikkia muita kuin omia ketjujaan täältä.
Vierailija kirjoitti:
Et rikkonut mitään sääntöä. Täällä on henkisesti sairaita yksilöitä, jotka ilmoittavat ketjuja asiattomaksi vaikka olisivat täysin asiallisia. T: M 51 v
Sun ketjut ei ole asiallisia nähneetkään, lapsellista ihme lypsyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et rikkonut mitään sääntöä. Täällä on henkisesti sairaita yksilöitä, jotka ilmoittavat ketjuja asiattomaksi vaikka olisivat täysin asiallisia. T: M 51 v
Sun ketjut ei ole asiallisia nähneetkään, lapsellista ihme lypsyä
Nämä sinun kommentit ja ketjujen sabotoinnit on lapsellista ihme touhua. T: M 51 v
Miten ihmeessä jotkut miehet pystyvät poistamaan? En minä vaan osaisi. vaikka usein joku idiootti syyttääkin siitä. En ole enkä edes osaa.
Vierailija kirjoitti:
M 51 v on juuri se henkisesti häiriintynyt autistinen incel tyyppi joka poistattaa kaikkia muita kuin omia ketjujaan täältä.
Jaa, olet tainnut mennä jo sekaisin kun viljelet poistopyyntöjä joka paikkaan ja nyt jo luulet että minä teen sitä. Hah. Ja sitten vielä yrität muita syytä inceleiksi vaikka itse olet se alusta asti ollut täällä. Eikä väliä vaikka et oikeesit olisi INCEL mutta olet henkisesti sitä. T: M 51 v
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä jotkut miehet pystyvät poistamaan? En minä vaan osaisi. vaikka usein joku idiootti syyttääkin siitä. En ole enkä edes osaa.
Painavat vain tuota ilmoita asiattomaksi ja sillä ne sen tekevät. T: M 51 v
Sääli, se oli oikein järkevä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Sääli, se oli oikein järkevä ketju.
Se on aina sääli kun kaikki hyvät ja asialliset ketjut poistattavat ja nuo lapselliset hölmöketjut säilyvät koska niitä ei ole kukaan ilmoittanut. T: M 51 v
Jos naisille suuntaa heteroseksistä, niin pian lähtee. Joku feministi lespo täällä niitä poistelee.