Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lenkkireitillä tulee jatkuvasti vastaan sama ihminen, niin alatteko moikata?

Vierailija
10.02.2026 |

Jos hän on vastakkaista sukupuolta? Ei välttämättä romanttisessa mielessä vaan muutoin. Jos hän on ainakin lähellä samaa ikäluokkaa? 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla kun törmäätte lenkillä johonkin suomalaiseen (oletus), niin kokeilkaapa aiheuttaa sille ihmiselle pieni shokki: ihan pieni hymynkare ja sanokaa "Terve!" tai "Moi!" ja jatkakaa matkaa. Ehkä hän seuraavalla kerralla tosiaan vaihtaa reittiä, tai sitten tuli iloisesti yllättyneenä positiiviselle mielelle. 

1. "onko tää kännissä?!"
2. "olemme lenkkipolulla, ei. Hullu se on"

Vierailija
22/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä moikata ja hymyillä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lenkillä tulee sama ihminen jopa kaksi kertaa vastaan, jos lenkkireitit menee sopivasti ristiin. 

Vierailija
24/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde nyt kerrankin ulos asti katsomaan. 

Olen juuri lähdössä. Tosin en odota kenenkään tutun tulevan vastaan. Enkä toivokaan että tulisi, sillä en jaksa meikata nyt. Menen vain kävelylle. 

Ap

Ei kai sitä nyt meikata tarvi että voi nöhdä tuttuja.

Vierailija
25/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntemattomille voi nykyään puhua, saattaa olla joku sekakäyttäjä tai mt joka lähtee seuraamaan

Vierailija
26/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla ollaan treenattu tiettyjen ihmisten kanssa yhtä aikaa joka maanantai nyt viimeiset 14 vuotta. Iso osa ei tervehdi vieläkään? 

Vierailija
27/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin on lenkkipoluilla kiertosuunta, joten vastaan ei juurikaan tule ihmisiä. Juoksen kyllä mielelläni naisten perässä, sopivalla etäisyydellä kiimaisena heidän pakaroitaan katsellen.

Vierailija
28/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan reittiä.

Perin suomalaista. Miksi olenkaan syntynyt tällaiseen maahan?

En tiedä miksi olet syntynyt juuri Suomeen, mutta kyllä täältä pääsee muuttamaan poiskin. Ja meikä vaihtaa myös reittiä 😎

Vierailija
29/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parin papan kanssa oon alkanut huikkailemaan hyvät huomenet. 😅

Vierailija
30/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kula ma moika aina!

- abdul

Vierailija
31/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja monen kanssa jutellaan niitänäitä. Eikä sukupuolella tai iällä ole väliä.

Vierailija
32/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tervehdin. Joskus on joku ihan tuntematon henkilö myös tervehtinyt, kun tullut lenkkipolulla vastaan. 

Vierailija
33/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei uskalla moikata alle kolmekymppisiä. On jos jonkinlaisia mt-ongelmaisia jo nähty. Yli 70-vuotiaita miehiä uskallan moikata.

Vierailija
34/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde nyt kerrankin ulos asti katsomaan. 

Olen juuri lähdössä. Tosin en odota kenenkään tutun tulevan vastaan. Enkä toivokaan että tulisi, sillä en jaksa meikata nyt. Menen vain kävelylle. 

Ap

Ei kai sitä nyt meikata tarvi että voi nöhdä tuttuja.

Jos eräs mies tulee vastaan, niin sitten tarvii. Tosin hän on kyllä nähnyt ilman meikkiä. Enkä minä nyt meikittäkään pahan näköinen ole sillä minulla on luonnostaan tummat kulmat ja ripset, kuin ne olisi meikattu tai kestovärjätty vaikkei ole. Silti haluan olla meikattuna jos näen hänet :) Tuskin lenkkipolulla mutta tässä läheisellä tiellä tai ostarilla/kaupassa. 

Ap

Vierailija
35/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan reittiä.

Perin suomalaista. Miksi olenkaan syntynyt tällaiseen maahan?

En tiedä miksi olet syntynyt juuri Suomeen, mutta kyllä täältä pääsee muuttamaan poiskin. Ja meikä vaihtaa myös reittiä 😎

Pelkäätte ihmisiä?

Vierailija
36/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut muutaman juttelututun vanhemmista ihmisistä reitin varrelta, heillä eläkeläisillä  kun on usein aikaa. erään kanssa monesti jopa heitellään vitsiä tai toisen kanssa jutellaan yhden tutun koirasta ja sen kasvusta. Erään 90-vuotiaan mummon kanssa juttelin enemmänkin. Nyt lienee poistunut taivaallisille poluille. 

Piristää päivää nuokin pienet kohtaamiset. 

Vierailija
37/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut muutaman juttelututun vanhemmista ihmisistä reitin varrelta, heillä eläkeläisillä  kun on usein aikaa. erään kanssa monesti jopa heitellään vitsiä tai toisen kanssa jutellaan yhden tutun koirasta ja sen kasvusta. Erään 90-vuotiaan mummon kanssa juttelin enemmänkin. Nyt lienee poistunut taivaallisille poluille. 

Piristää päivää nuokin pienet kohtaamiset. 

Kirjoitusvirhe: 

Siis toisen kanssa jutellaan hänen koirastaan. 

Vierailija
38/38 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aikanaan oppinut että poluilla tervehditään vastaantulijoita. Se voi olla nyökkäys, "huomenta" tai mikä nyt tilanteeseen sopii. Voin kohdata saman ihmisen vaikka päivittäin, mutta ei tule kiusallisia "pitäiskö jo moikata" kun linja on että tervehtii kaikkia. 

Muistaakseni joku, olisikohan pres. Stubb kertoi tekevänsä samoin. Kaikki ei tervehdi takaisin, mut mitä siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme