Jos lenkkireitillä tulee jatkuvasti vastaan sama ihminen, niin alatteko moikata?
Jos hän on vastakkaista sukupuolta? Ei välttämättä romanttisessa mielessä vaan muutoin. Jos hän on ainakin lähellä samaa ikäluokkaa?
Kommentit (38)
Voisihan sitä moikata ja hymyillä!
Joskus lenkillä tulee sama ihminen jopa kaksi kertaa vastaan, jos lenkkireitit menee sopivasti ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde nyt kerrankin ulos asti katsomaan.
Olen juuri lähdössä. Tosin en odota kenenkään tutun tulevan vastaan. Enkä toivokaan että tulisi, sillä en jaksa meikata nyt. Menen vain kävelylle.
Ap
Ei kai sitä nyt meikata tarvi että voi nöhdä tuttuja.
Ei tuntemattomille voi nykyään puhua, saattaa olla joku sekakäyttäjä tai mt joka lähtee seuraamaan
Kuntosalilla ollaan treenattu tiettyjen ihmisten kanssa yhtä aikaa joka maanantai nyt viimeiset 14 vuotta. Iso osa ei tervehdi vieläkään?
Täälläpäin on lenkkipoluilla kiertosuunta, joten vastaan ei juurikaan tule ihmisiä. Juoksen kyllä mielelläni naisten perässä, sopivalla etäisyydellä kiimaisena heidän pakaroitaan katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan reittiä.
Perin suomalaista. Miksi olenkaan syntynyt tällaiseen maahan?
En tiedä miksi olet syntynyt juuri Suomeen, mutta kyllä täältä pääsee muuttamaan poiskin. Ja meikä vaihtaa myös reittiä 😎
No parin papan kanssa oon alkanut huikkailemaan hyvät huomenet. 😅
Kyllä. Ja monen kanssa jutellaan niitänäitä. Eikä sukupuolella tai iällä ole väliä.
Kyllä tervehdin. Joskus on joku ihan tuntematon henkilö myös tervehtinyt, kun tullut lenkkipolulla vastaan.
Nykyään ei uskalla moikata alle kolmekymppisiä. On jos jonkinlaisia mt-ongelmaisia jo nähty. Yli 70-vuotiaita miehiä uskallan moikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde nyt kerrankin ulos asti katsomaan.
Olen juuri lähdössä. Tosin en odota kenenkään tutun tulevan vastaan. Enkä toivokaan että tulisi, sillä en jaksa meikata nyt. Menen vain kävelylle.
Ap
Ei kai sitä nyt meikata tarvi että voi nöhdä tuttuja.
Jos eräs mies tulee vastaan, niin sitten tarvii. Tosin hän on kyllä nähnyt ilman meikkiä. Enkä minä nyt meikittäkään pahan näköinen ole sillä minulla on luonnostaan tummat kulmat ja ripset, kuin ne olisi meikattu tai kestovärjätty vaikkei ole. Silti haluan olla meikattuna jos näen hänet :) Tuskin lenkkipolulla mutta tässä läheisellä tiellä tai ostarilla/kaupassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan reittiä.
Perin suomalaista. Miksi olenkaan syntynyt tällaiseen maahan?
En tiedä miksi olet syntynyt juuri Suomeen, mutta kyllä täältä pääsee muuttamaan poiskin. Ja meikä vaihtaa myös reittiä 😎
Pelkäätte ihmisiä?
Oon saanut muutaman juttelututun vanhemmista ihmisistä reitin varrelta, heillä eläkeläisillä kun on usein aikaa. erään kanssa monesti jopa heitellään vitsiä tai toisen kanssa jutellaan yhden tutun koirasta ja sen kasvusta. Erään 90-vuotiaan mummon kanssa juttelin enemmänkin. Nyt lienee poistunut taivaallisille poluille.
Piristää päivää nuokin pienet kohtaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut muutaman juttelututun vanhemmista ihmisistä reitin varrelta, heillä eläkeläisillä kun on usein aikaa. erään kanssa monesti jopa heitellään vitsiä tai toisen kanssa jutellaan yhden tutun koirasta ja sen kasvusta. Erään 90-vuotiaan mummon kanssa juttelin enemmänkin. Nyt lienee poistunut taivaallisille poluille.
Piristää päivää nuokin pienet kohtaamiset.
Kirjoitusvirhe:
Siis toisen kanssa jutellaan hänen koirastaan.
Oon aikanaan oppinut että poluilla tervehditään vastaantulijoita. Se voi olla nyökkäys, "huomenta" tai mikä nyt tilanteeseen sopii. Voin kohdata saman ihmisen vaikka päivittäin, mutta ei tule kiusallisia "pitäiskö jo moikata" kun linja on että tervehtii kaikkia.
Muistaakseni joku, olisikohan pres. Stubb kertoi tekevänsä samoin. Kaikki ei tervehdi takaisin, mut mitä siitä.
1. "onko tää kännissä?!"
2. "olemme lenkkipolulla, ei. Hullu se on"