Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi feittisovelluksissa tuppisuita

Vierailija
10.02.2026 |

Siinäpä kysymys. Oon nyt puolisen vuotta ollu näissä sovelluksissa ja äärimmäisen yleistä on tää että tulee match, sit tietty sanotaan moi ja blaa blaa ja sen jälkeen saan alkaa tyyliin kuulustelemaan miestä. Vastataan yhdellä,  tai kahdella sanalla eikä kysytä mitään vastakysymyksiä. Siis ihan oikeasti, jos ajatuksena on se että pitäisi tavata ja alkaa tutustua nii miks mennään noihin sovelluksiin jos se ei viesteillä onnistu.

Esimerkki viimeisin, kysyn miten viikko lähtenyt käyntiin, vastaus "tässä lomalla", kysyn missäpäin lomailet vastataan kaupunki ja siinä keskustelu. Koitapa tuosta sit lähtee jatkamaan ku tää on tätä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typo otsikossa, toki deittisovelluksia tarkoitan🤣

-ap

Vierailija
2/2 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mulla on ollut joku 20 matchia. Tasan yksi suomimies aloittanut keskustelun. Pari matchia oli ulkomaalaistaustaisen kanssa, joista molemmat laittoivat heti viestiä. 

Mut siis 1/20 on aika hemmetin huono tulos :D Yhdelle piti laittaa itse viestiä ku oli sen verran kiinnostavan oloinen mut hän poisti matchin alle 2 vrk kuluttua matchaamisesta (ei siis oltu ehditty vaihtaa sanaakaan). Että tällaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä