Ärsyttävät ampumahiihto asiantuntijat
Ärsyttääkö teitä muita ampumahiihtoselostuksissa, kun Kaisa Mäkäräinen lausuu ranskalaisten nimet päin honkia? Vaikka just äsken olis Johannes Oikarinen sanonut saman nimen, niin tämä ei osaa edes perässä toistaa. Jossain määrin samaa vikaa on myös Ville Kotikummulla. On niin rasittavaa kuunneltavaa!
Ei siellä niin montaa ranskalaista ole hiihtämässä, etteikö "asiantuntijana" vois opetella lausumaan nimiä oikein.
Kommentit (6)
Ei ärsytä. Sekä Kaisa että Ville ovat todella ammattitaitoisia ja tehneet kotiläksyt taustojen suhteen.
Olen senverran vanha,että nuoret naiset selostamassa urheilua ei vaan toimi eikä ole uskottavaa.No ehkä luisteluun yms.
Vierailija kirjoitti:
Olen senverran vanha,että nuoret naiset selostamassa urheilua ei vaan toimi eikä ole uskottavaa.No ehkä luisteluun yms.
Nuoret? Kaisakin keski-ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Vammansa kullakin, kun keski-ikäinen maailmanmestari ei kelpaa selostajaksi sukupuolensa takia.
3-osainen yhdyssana = ampumahiihtoasiantuntija. Voi keventää genetiivi-ilmauksella, jonka saa kirjoittaa tässä erikseen: ampumahiihdon asiantuntija.
Tuo nimien väärinlausuminen tuo vain karaktääriä kommentaattoreille. Kun koko elämä käytetään ampumahiihtoon ei siinä mitään nimien ääntämistä ole aikaa opetella.