Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset reissussa autolla riskit

Vierailija
09.02.2026 |

Annatteko lapsia iäkkäiden isovanhempien mukaan reissuun, niin että pitkiä automatkoja?

Huolettaa pitkät ajot, kun isovanhemmat iäkkäitä ja on lääkityksiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi mummoni kyytiin laskenut kun ei ikinä ollut korttiakaan.  Oli jo 81 vuotias kun lapseni syntyi

Vierailija
2/6 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lasket, jos huolettaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa riitaa aiheesta. Hänen äitinsä. Olivat ostaneet liput toiselle paikkakunnalle minun tietämättä lapselle lahjaksi.

Vierailija
4/6 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa riitaa aiheesta. Hänen äitinsä. Olivat ostaneet liput toiselle paikkakunnalle minun tietämättä lapselle lahjaksi.

Anoppihan se on kaiken pahan alku ja juuri. Tietenkin katkaiset välit heti moiseen kurppaan.

Vierailija
5/6 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidoissa on ihan parasta kun toinen sanoo et "vauvapalstalla sanottiin et näin ja näin tulee toimia!"

Vierailija
6/6 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä haen peilausta tilanteeseen,että uskavatko muut päästää pitkille automatkoille omia lapsia iäkkäideiden isovanhempien kanssa. Puhutaan siis reilusti yli 70v.

3h ajo mennen, 1,5h tilaisuus ja takaisin ajo 3h, saman päivän aikana yht 6h. Aika rankka reissu lapsellekin.

Pahin tässä ehkä se, että ei kysytty. Ja tosiaan turvallisuutta ja riskejä mietin, en sitä että ei voisi yhdessä tehdä jotain kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän