Miksi persut kirjoittelevat aivan kuin heidän puolue ei olisi hallituksessa?
Eivätkö tiedä että puolue on tekemässä päätöksiä? Kokoomusta syyttävät nousseesta mammujen määrästä vaikka itse voisivat laittaa asialle stopin uhkaamalla hajoittaa hallituksen.
Mutta se Audin takapenkki...
Kommentit (26)
Persujen äänestäjät eivät ole niitä välkyimpiä.
Totta. Inttävät myös että 3 5 000 p a k o l a i s t a i r a k i s t a Ovat jotenkin vihreiden syytä koska vihreöt harmittaa. Itse levittivät punaisen maton.
Olisi outoa jos persut tekisivät jotain oikein tai jotain järkevää
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys tarkkailuluokkalaisille.
Ei näy vastauksia. Taitavat tukkamärkänä painella ilmoita asiattomaksi nappia.
Persuilla on 1 paikka vähemmän kuin kokoomuksella ja tämän vaalikauden jälkeen he ovat olleet vallassa 8 vuotta kahdestatoista - 2 hallituksen toiseksi suurimpana puolueena, mutta mistään eivät ota vastuuta ja syyttelevät aina muita. Aina.
Itse ihmettelen, että mistä nämä edes tulivat? Onko netin syytä, että tällainen porukka on jotenkin järjestäynyt, vai mikä juttu tämä on? Ja mitä hyvää nämä ovat suomalaisille tai suomen valtiolle tuoneet? Eivät edes ole olleet olemassa hyvinvointivaltion rakentamisen aikana ja nyt vaan tuhoavat sitä kokkareiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Inttävät myös että 3 5 000 p a k o l a i s t a i r a k i s t a Ovat jotenkin vihreiden syytä koska vihreöt harmittaa. Itse levittivät punaisen maton.
Tosiaan vihreät oli tuolloin oppositiossa ja Ohisalokin vielä yliopistolla duunissa. Nousi eduskuntaan vasta 2019 ja suoraan Marinin hallituksen ministeriksi. Persuthan kantoi noita karvalaukkuja Sipilän hallituksessa 2015-2016, aivan samat Mämämäkelät, Elomaat, Immoset,Tynkkyset, Peltokankaat kuin tänäkin päivänä.
Kun hallitukseen menee, ottaa noudattaakseen hallitusohjelman. Persut on siis 100% vastuussa tekemisistään sekä Sipilän että Orpon hallituksissa. Eivät ole mitään pikku raukkoja, kuten yrittävät esittää olevansa.
Tyhmyys ja heikko itsetunto ei vapauta vastuusta eikä rikosvastuusta.
Vierailija kirjoitti:
Ja persut hakevat kokoomuksen kanssa lisää työttömiä Aasiasta. SaaraSofia Sirenkin sanoi että pitää olla reserviä mistä valita kun jostain töitä ilmaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on 1 paikka vähemmän kuin kokoomuksella ja tämän vaalikauden jälkeen he ovat olleet vallassa 8 vuotta kahdestatoista - 2 hallituksen toiseksi suurimpana puolueena, mutta mistään eivät ota vastuuta ja syyttelevät aina muita. Aina.
Persuille tuli iso jytky - housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imitoivat tuota Amerikan keisaria.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen, että mistä nämä edes tulivat? Onko netin syytä, että tällainen porukka on jotenkin järjestäynyt, vai mikä juttu tämä on? Ja mitä hyvää nämä ovat suomalaisille tai suomen valtiolle tuoneet? Eivät edes ole olleet olemassa hyvinvointivaltion rakentamisen aikana ja nyt vaan tuhoavat sitä kokkareiden kanssa.
Persuja ja muuta äärioikeistoa on lietsonut ja rahoittanut muuan herra Putin yli kahdenkymmenen vuoden ajan ympäri maailmaa. Hänen tarkoituksensa on tietenkin hajottaa oikeusvaltiot ja lailliset yhteiskunnat. HÄn on vaarallinen hullu, jota moni persu ihailee suuresti, esim. Mämämäkelän Jani ja Huhtasaaren Laura, Tynkkysen Sebastian sekä muuan Halla-aho siinä määrin, että komensi Hakkaraisen ja Huhtasaaren EU-parlamentin putinistiryhmään. Tynkkynenhän kävi Putin-jugendin leirillä sillä seurauksella, että joutui SUPOn kuulusteluun.
Samaa olen ihmetellyt (ja naureskellutkin) Huudetaan kovaan ääneen vieraskielisistä mutta istutaan hallituksessa päättämässä asioista. Haukutaan oppositiota ja istutaan päättämässä asioista. Kaikki on muiden vika vaikka ihan itse ollaan siinä asemassa että voidaan päättää. Ei mene jakeluun??? Ymmärrän kyllä että persut eivät ole niitä kaikkein älykkäimpiä mutta toivoisin edes jonkun kertovan heille miten asiat ovat. En tiedä auttaako sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imitoivat tuota Amerikan keisaria.
Joka imitoi Putinia. Rakentaa itselleen kultaista tanssisalia Valkoiseen taloon. Tosin sen alle myös ydinsodan kestävän bunkkerin, johon mahtuu perheineen, Vanceineen syömään säilykettä ja sipsiä ja odottelemaan, milloin maan pinnalle pääsisi taas öyhöttämään. Olispa hauska olla näkemässä kun USAn turhalisto könyää pinnalle ja tajuaa, että on nälkäkuolema sangen pian edessä :D Eikä yhtään piikaa pesemään herrojen kalsarit ja prässäämässä puvunhousut.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt (ja naureskellutkin) Huudetaan kovaan ääneen vieraskielisistä mutta istutaan hallituksessa päättämässä asioista. Haukutaan oppositiota ja istutaan päättämässä asioista. Kaikki on muiden vika vaikka ihan itse ollaan siinä asemassa että voidaan päättää. Ei mene jakeluun??? Ymmärrän kyllä että persut eivät ole niitä kaikkein älykkäimpiä mutta toivoisin edes jonkun kertovan heille miten asiat ovat. En tiedä auttaako sekään.
Eivät ole tähän ketjuun kommentoineet vaikka yleensä kaikkiin muihin keskusteluihin tunkevat öyhöttämään samaten tien.
Ja siis yllättävän paljon heillä kannatusta suomen kansan keskuudessa, joka hämmästyttää myöskin.
Täältäkö sitä kyselet.
Mitäs jos kysyt persujen puoluetoimistosta
Joo, arvaan että pikkuniilo on ihmeissään.
On niin paljon kaikkea ihmettä ja kummaa
Vierailija kirjoitti:
Ja siis yllättävän paljon heillä kannatusta suomen kansan keskuudessa, joka hämmästyttää myöskin.
Tyhmin 10 - 14% äänestää persuja. Ei kai tarvitse olla poliittisesti korrekti? Eivät tiedä että oma puolue hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, arvaan että pikkuniilo on ihmeissään.
On niin paljon kaikkea ihmettä ja kummaa
Vihreiden vika että tullut kahdessa vuodessa niin paljon mammuja että työttömyys noussut Euroopan pahimmaksi. Pakko olla vihreiden syy koska PS ei ole hallituksessa?
Hyvä kysymys tarkkailuluokkalaisille.