Huomaa, että kevät on tulossa, kun vartalo alkaa ahdistaa ja mikään vaate ei tunnu hyvältä
Sama juttu joka kevät enkä tiedä miksi. Eilen sovitin kaikki vaatekaapin vaatteet ja olisi tehnyt mieli heittää kaikki suoraan roskiin.
Kommentit (24)
Sama. Lisäksi kevään kovassa valossa kaikki näyttää nuhjuiselta ja kuluneelta. Oma naamakin.
Vielä ehtii jumppaamaan ja ulos reippailemaan 👍
Vierailija kirjoitti:
Sama. Lisäksi kevään kovassa valossa kaikki näyttää nuhjuiselta ja kuluneelta. Oma naamakin.
Jep. Kaikki on jotenkin pölyistä, ryppyistä ja virttynyttä.
Ap
Ihan hirveältä näyttää kaikki ihan katuja jne myöten. Samoin jos on luullut että kämppä on siisti niin ihan hirveän näköinen on keväällä.
Oudointa tässä on se, että mä tykkään keväästä, mutta en itsestäni keväällä :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo vaatteet osaa jumpata tai reippailla.
Ap
Okei. Minusta on ihanaa kaivaa esille ohuemmat ja värikkäämmät mekot ja sukkahousut. Mikään ei kiristä, purista eikä ahdista. Tosin en tänä vuonna ole vielä tehnyt sitä koska nyt on helmikuu, ei kevät.
En ole lihonut, vaan vaatteet kaapissa kutistuneet... eikun..
Joo, ahdistaa, pitäisi alkaa liikkumaan, nyt vaan pelkkää inspiraation odottelua ja tahtoa lähteä ulos. Ääh kun vaikeeta ja aurinkokin paistaa
Olisko reipas liikunnan harjoittaminen mitään? Ensi keväänä ei olisi tuota ongelmaa.
Kyllähän tässä menee vielä aikaa ennen kuin kevätvaatteilla tarkenee.
Vierailija kirjoitti:
Olisko reipas liikunnan harjoittaminen mitään? Ensi keväänä ei olisi tuota ongelmaa.
Minä harjoitan liikuntaa, mutta kehoni kokoon se ei vaikuta.
Paitsi että lihasta tulee lisää.
Ei mua ahdista. Oon koko talven tehnyt voimaharjoittelua ja rasvanpolttoa.
N60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä harjoitan liikuntaa, mutta kehoni kokoon se ei vaikuta.
Paitsi että lihasta tulee lisää.
Miksi sun pitäisi olla eri kokoinen? Haluatko olla joku epärealistinen persupaskan tasku-unelma? Miksi vi tus sa? Ole mieluummin viinkinkikuningatar ja vedä hinteliä inisijämiehiä turpiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen harjoittanut liikuntaa koko talven. Ei ole nyt kyse siitä.
Ap
Mun olo helpottuu kun saan kevyemmin vaatteita päälle. Talvella on tukalaa kun kaikki puristaa, kiristää ja kutittaa. Mikään ei tunnu hyvälle ja koko ajan on vaan paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harjoittanut liikuntaa koko talven. Ei ole nyt kyse siitä.
Ap
Mistäs sitten? Liikunnallinen vartalo on aina hyvännäköinen, vaikka olisikin suurempi kuin tahtoisi. Tietty herkkujen mättäminen voi silti pilata vartalon, mutta sinulla sitä ongelmaa ei taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo vaatteet osaa jumpata tai reippailla.
Ap
No osaatkö pestä ja silittää ne?
Itsetunnon kasvattaminen on vähän vaikeaa, muttei se mahdotonta ole.
Sama kesävaatteiden kanssa. Kaikki puristavat, kiristävät ja kinnaavat, värit ovat haaleita, vaatteet ovat ryppyisiä. Talvella on niin helppoa kun saa verhoutua vaatteisiin eikä tarvitse esitellä itseään ja vartaloaan.