Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen orgasmin saaminen...

Vierailija
09.02.2026 |

Siis onko se oikeasti tärkeää miehelle, miten sen orgasmin nainen saa, vai onko väliä saako edes mitenkään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä miten saa, kunhan saa sen jpllakin tavalla. Jos ei saa niin seksistä jää vaisu fiilis ja tuntee epäonnistuneensa,, vaikkei vika aina olisikasn itsessä.

Vierailija
2/7 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos saa. Jos se vaatii liikoja niin olkoon saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä on niin paljon miehet sanoneet, ettei naisella tee mitään jos ei saa siinä pelkässä panossa.

Kun miellä oli ero, silloin ei tiedetty oliko kokonaan vai väliaikainen, niin miehellä oli silloin toinen nainen josta kertoi seuraavaa;

nainen sai aina pelkässä yhdynnässä ja montakin orgasmia, sen naisen alapäähän ei saanut koskea kädellä lainkaan.

Sitten kuitenkin päätimme jatkaa avioliittoa, hän halusi kovasti luokseni ja minä myös häntä.

Jos nyt ajatteln mitä täällä lukenut, jätti siis tämän naisen "takiani", jos noin voi sanoa. Ja minä en oikeastaan koskaan ole lauennut pelkällä panolla, mutta muutoin tosi helpolla.

Eihän tämä voi  olla noin ääliömäistä ja yksinkertaista (luojan kiitos) miehelle valita ja arvostaa naista tuolla perusteella, vai voiko.

Vierailija
4/7 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nainen sai aina pelkässä yhdynnässä ja montakin orgasmia, sen naisen alapäähän ei saanut koskea kädellä lainkaan"

Tämä siis lisäyksenä; myöhemmin mieheni arveli tosissaan, että tuo nainen feikkasi jokakerta, sillä oli umpirakastunut mieheeni.

Vierailija
5/7 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeaa naisen yhdyntäorgasmia voi uskottavasti feikata kuin sellaisille miehille jotka ei ole sellaista naisen sisällä ollessaan kokenut. Kyllä se sen verran hurjalle tuntuu kullia vasten.

Vierailija
6/7 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeaa naisen yhdyntäorgasmia voi uskottavasti feikata kuin sellaisille miehille jotka ei ole sellaista naisen sisällä ollessaan kokenut. Kyllä se sen verran hurjalle tuntuu kullia vasten.

Joo, itse asiassa sitä ei voi feikata mitenkään. Kyllä se on niin selvä tunne koko kalussa ja jopa sen juuressa, varsinkin jos kyseessä on emätinorgasmi. T: M 51 v

Vierailija
7/7 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon on feikkejä, että kyllä pystyy feikkaamaan. Miljoona orgasmia on mun mies kokenut sisälläni, joten kai tuo tietää.

On se ihmeellistä, että miehet tietää aina kaiken paremmin, naisen orgasmista ja miten se tulee tai ei, ja vielä mikä hyväksyttyä ja mikä ei.

Ikäänkuin mies saisi määrittää miten nainen saa nauttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme