Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asko ja Isku konkurssiin tänään myymälät kiinni kautta maan

Vierailija
09.02.2026 |

sen pituinen se, jatkossa huonekalut tilataan Ikeasta.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isku ja Vepsäläinen ei toimita tilinpäätöksiään. Juuri oli Kauppalehden talousaamussa ja se kertoo huonoa. Itse en uskalla tilata mitään enää. Aina laatua ostanut. Pakko käydä hakemassa Ikeasta kun saa takuuvarmalla tuotteen.

Vierailija
22/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sotkakin kiinni ? piti käydä siellä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ostin Sotkasta sängyn 10v sitten ja olen miettinyt joutuuko sen kohta polttamaan

Vierailija
24/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne liikkeet aukea konkurssiloppuunmyyntiä varten vielä. Konkurssipesä haluaa saada mahdollisimman paljon rahaa niiden velkojen kattamiseksi.

Vierailija
25/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea kiittää.

Vierailija
26/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastulevyhuonekakuista ja huonolaatuisista käytävämatoista ei viitsi maksaa euroakaan ylihintaa, Sotkassa ei kai muuta ollutkaan (mielikuvan perusteella). Verkkokauppa on päivän sana, sieltä tuotteet vähintäänkin etsitään ja vertaillaan ennen kuin mennään liikkeeseen edes katsomaan. Siihen olisi pitänyt panostaa, erityisesti Sotkassa. Asko vielä jaksoi ratsastaa osittain vanhalla maineella, verkkokauppakin näppärämpi.

Vierailija
27/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IIK.. ea, se oli kova isku Askolle, sotka kuoli

Isoisä kehui ampuneensa panssarinyrkillä sotkaa, luukusta oli purkatunut kaalisopan hajuista paskaa ja savuavia piippalakin riekaleita.

Vierailija
28/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnes nämä työttömät menee? Hallituksella ideoita?

Vierailija
29/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskalaisten Jysk jyskyttää eteenpäin. Ruåtsalaisten Ikea on myös hyvässä iskussa.

Kiinakrääsää. Haisevaa vaneria. Piti palauttaa kokoamisen jälkeen. Semmonen löyhkä.

Patjat on hyviä.

Vierailija
30/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä vielä Jysk ja Sotka.

Vierailija
31/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskalaisten Jysk jyskyttää eteenpäin. Ruåtsalaisten Ikea on myös hyvässä iskussa.

Mun mielestä sain Askosta paremman sängyn samaan hintaan, kuin huonompi olisi ollut Jyskissä. 

Vierailija
32/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askon jonkinlainen alamäki alkoi jo vuosia sitten. Joskus aikoinaan se oli oikeasti laadukas huonekaluliike, mutta sitten laatu alkoi laskemaan ja se sulautui tavallaan noihin muihin halpis-ketjuihin. En ole Askosta mitään enää vuosiin ostanut juurikin tuon asian vuoksi. Harmi kumminkin, kun konkkaane menee niin Asko kuin Sotkakin. Työttömiä tulee koko ajan lisää, ikävä heillekin. Huoh.

Vierailija
33/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isku ja Vepsäläinen ei toimita tilinpäätöksiään. Juuri oli Kauppalehden talousaamussa ja se kertoo huonoa. Itse en uskalla tilata mitään enää. Aina laatua ostanut. Pakko käydä hakemassa Ikeasta kun saa takuuvarmalla tuotteen.

Isku oli kanssa aiemmin menossa nurin. 

Vierailija
34/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paras sohva ikinä on juuri Askosta ostettu 2v sitten. Kulmasohva jonka saa levitettyä vuoteeksi ja ihana muoto ja kangas jota kisss ei ole saanut revittyä, 600€ maksoi. 

Mun paras sänky ikinä on ostettu Sotkasta, mutta siinä oli 600 euron alennus. No, kyllä silloinkin mietti, miksi niin  isolla alennuksella piti myydä, mutta on kyllä koko elämäni paras sänky. 

Vierailija
35/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jatkossa huonekalut tilataan Ikeasta."

Miten Ikeasta voi tilata huonekaluja, kun pelkkiä paperikenno kulissipaskoja on myynnissä, ei ainoatakaan oikeaa huonekalua?

Vierailija
36/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan meillä vielä Jysk ja Sotka.

Niin, Jysk, Sotka ja IKEA😱

Vierailija
37/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kova ISKU kun Asko ja Sotka meni konkurssiin...

Vierailija
38/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun paras sohva ikinä on juuri Askosta ostettu 2v sitten. Kulmasohva jonka saa levitettyä vuoteeksi ja ihana muoto ja kangas jota kisss ei ole saanut revittyä, 600€ maksoi. 

Mun paras sänky ikinä on ostettu Sotkasta, mutta siinä oli 600 euron alennus. No, kyllä silloinkin mietti, miksi niin  isolla alennuksella piti myydä, mutta on kyllä koko elämäni paras sänky. 

Oikea kysymys olisi ollut, miksi feikkihinnaksi oli pitänyt laittaa niin järjetön hinta? 

No kerro sinä itse, miksi ostit pelkän "alennuksen" vuoksi kyseisen tuotteen?

Olen luullut kaikkien ymmärtävän, että huonekalujen alennukset on pelkkää huijausta!

Vierailija
39/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

i pärjää markkinoilla enää suomalaiset tuotteet, eivätkä edes eurooppalaiset huonekalufirmat.

Kölnissä meneillään tai juuri alkavat kansainväliset huonekalumessut ovat muutamaa eurooppalaista poikkeusta  lukuunottamatta kiinalaisten hallussa. Eikä asialle voi tehdä mitään. Kiina on vallannut huonekalumarkkinat.

Vierailija
40/66 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi. Kyllä noissa tuli käytyä. Myivät ihan suomalaistakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi