Mitäköhän ihmiset alkaisivat ajatella jo
antaisin lapsen asumaan isänsä kanssa? Olen nuori ja me erosimme vast ikään ja talouteni on niin surkeassa kunnossa että minun on nyt otettava vastaan eräs työ joka velvoittaa minut olemaan kiinni siinä 24/7. Se kestäisi 3-6kk ja sen jälkeen aloittaisin toisen työn ja opiskelut siinä sivussa. Ja opiskelut tapahtuisivat vuoden kuluttua aivan toisessa maassa... Arvatkaa olenko rikki tilanteesta...
Kommentit (14)
tai ehkä pikemminkin itsekäs, jos ajattelet että et pysty lasta pitämään töiden ohella. valtaosa äideistä ottaisi kyllä työn joka ei sido 24/vrk. mikä ihme sellanen työ edes voi olla?!
lapsuus menee nopeasti kuule ohi. mikä kiire sulla on? lapsuus on korvaamaton ja vain kerran. sinä sen sijaan pystyt kouluttautumaan myöhemminkin. organisoi organisoi organisoi.
Jos lapsen on hyvä isänsä kanssa ja sinusta se on ok, niin sitten on.
vai onko se kenties lasta tärkeämpää?
Voi harmi, harmillinen tilanne siis sinun kannaltasi, varmaan saat paljon arvostelua niskaasi, mikäli lapsi asuisi isänsä luona. Voimia, teetpä sitten minkä ratkaisun hyvänsä!
2&3
siksi minun pitäisi ottaa tämä työpaikka nyt vastaan
Yleensä toki lapset jäävät erossa äidille muttei silloin isää lynkata vaan pikemminkin pidetään uhrina...sitä olenkin ihmetellyt miksi äiti on taas huomattavasti huonompi jos lapset menevät isälleen asumaan. Sehän on aivan yhtä hyvä ratkaisu jos isästä siihen on.
Itse en tosin voisi kuvitella olevani etävanhempi mutta jokainen saa mielestäni tehdä oman ratkaisun niinkuin parhaaksi näkee.
nyt he ovat lapsen kanssa samalla viivalla. Minun pitää ajatella itseäni nyt, olla itsekäs sillä tilanne ei tästä muutu jos en tee radikaaleja päätöksi. Se että en halua ihmisten ajattelevan minua äitinä joka hylkäsi lapsensa. En aio hylätä, toki tapaisin niin usein kuin vaan mahdollista. Tuntuu vaan käsittämättömältä kuinka asiat menivät yhtä äkkiä näin solmuun..
Mä en tajua tätä, että jos äiti asettaa lapsen parhaan itsensä edelle ja lapsi jää isälle, niin äidistä tulee huono äiti. Ja isä on kuningas tässäkin tapauksessa. Ja äiti huono.
Kun itse erosin ja lapset jäi minulle, ei kukaan tullut minua ylistämään, miten reipas ja vastuuntuntoinen äiti olen, kun otin lapset itselleni. Jos olisin mies, niin ai että sitä suitsutuksen määrää...
lapselle vaikea taas muttaa ja juurettomuus. ja haluaako isä silloin luopua. sattaa olla että teet huonon suunnitelman...
Ei muuten ole mitenkään automaattista, että saisit lapsen takaisin parin vuoden päästä....
minusta koko kysymyksenasettelu on päin honkia. Sillä ei ole mitään väliä, mitä " ihmiset" ajattelevat.
tulevaisuudessa, ehkä se on jopa parempi tilaisuus..
Kyselee kahden lapsen yh, joka opiskelee parhaillaan.