Seurasin ikkunasta kun pihalla 4 ihmistä ringissä poltti tupakkaa. Naurettavan näköistä.
Kommentit (32)
nauroin kun incel ei uskaltanut mennä ulos, liian kylmäkin.
Olisit ottanut kuvan, niin voisimme yhdessä nauraa!
Minua nauratti kun ihmiset istu kadulla ja huutelivat; päästöt alas lumet takas!
meillä on tupakkapaikka nyt umpihangessa, mutta sinne ne tupakoijat menee, umpihangen röökipaikalle vaikka voisi polttaa vaikka kadulla tai kävellä talon ympäri ettei tuu kylmä.
Ap on klassinen kerrostalokyttääjä. M51
Kansantanssiako siellä olisi pitänyt vetäistä?
Vierailija kirjoitti:
nauroin kun incel ei uskaltanut mennä ulos, liian kylmäkin.
Olen mt läski. En ole käynyt ulkon 16 vuoteen..rahaa ei ole edes sätkään.🐽🐽🐽
Tupakoineilla oli varmasti hauskaa seurata tuijottamistasi!
On sulla tylsät huvit. Oikeesti sä et oo kattellut yhtään mitään.
Tupakoin itsekin muutaman röökin päivässä ja vedän sähköröökiä ja olen samaa mieltä.
Seisoskelu tupakoinnin vuoksi on tyhmintä mitä tiedän :-)
Siis oikein vartavasten mennä seisoskelemaan pihaan ja ainoa asia mitä tekee on vetää röökiä.
Ymmärrän jos odottaa dösaa tai junan lähtöä, odottaa kaveriaan tai jokin muu syy seisoa koirien kusitolppana.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoin itsekin muutaman röökin päivässä ja vedän sähköröökiä ja olen samaa mieltä.
Seisoskelu tupakoinnin vuoksi on tyhmintä mitä tiedän :-)
Siis oikein vartavasten mennä seisoskelemaan pihaan ja ainoa asia mitä tekee on vetää röökiä.Ymmärrän jos odottaa dösaa tai junan lähtöä, odottaa kaveriaan tai jokin muu syy seisoa koirien kusitolppana.
Miksi et tanssi vaikkapa ripaskaa? Siinä samalla.
Tupakan polttaminen on vanhanaikaista ja tunkkaista, vaikka se tapahtuisikin ulkona.
Näin kun kyttäsit ikkunasta. Juteltiin siinä nimenomaan susta, oot lihonut viime aikoina.
Röökipaikalle meno oli aikoinaan sama kuin juorutauko mutta koska harva enää polttaa niin se yksikseen seisominen ja polttaminen näyttää vaan typerältä varsinkin jossain 20 asteen pakkasessa.
Vierailija kirjoitti:
meillä on tupakkapaikka nyt umpihangessa, mutta sinne ne tupakoijat menee, umpihangen röökipaikalle vaikka voisi polttaa vaikka kadulla tai kävellä talon ympäri ettei tuu kylmä.
Asiallisia tupakoijia. Eipähän ole tumpit kadulla tai savut asuntojen sisään. M33
Vierailija kirjoitti:
Tupakan polttaminen on vanhanaikaista ja tunkkaista, vaikka se tapahtuisikin ulkona.
Nykyaikaista on nuuskapussit ja huumeet.
No jos pennut olisivat polttaneet, olisko ollut naurettavan näköistä? Sä olet ällöttävä.
Siellä ne nauro sulle kun olit nenä kiinni ikkunassa. Kävisit välillä ulkona.