Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin reilu parikymppisenä naisena ihmettelen, että milloin äitiydestä ja omasta perheestä haaveilusta tuli noloa?

Vierailija
08.02.2026 |

Tuollaista suhtautumista siis olen saanut osakseni kun olen tästä puhunut. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Olet vaan sattunut puhumaan asiasta keskenkasvuisten seurassa.

Vierailija
2/9 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jossain somehöpöhöpökuplassa? Eivät nuo meidän kaksivitoset yhtään ole häpeilleet haaveitaan, eivätkä kaverinsakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. Erittäin hyvä kysymys. Luulen, että kehitys oli vaivihkainen, kun ehkäisy yleistyi ja naiset siirtyivät työelämään. Mutta älä ihmeessä anna tuollaiselle paineelle periksi. Kerro ylpeästi, että haaveilet perheestä ja äitiydestä. Se voi saada muutkin tarkastelemaan asiaa eri näkökulmasta.

Vierailija
4/9 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta viiskymppisenä kolahti. Että olin supportoinut jonkun toisen uraa ja elämää parhaat vuoteni ja olin nobody, viiskymppinen nainen vailla eläkettä, uraa ja lapset lähteneet omille teilleen. Heihin hyvät

Välit mutta et voi viiskymppisenä enää elää

Lastesi kautta. Silloin. Uraan olisi pitänyt panostaa itsekkäämmin. 

Vierailija
5/9 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää toisten höpinöistä vaan elää rohkeasti kohti omia unelmia.  Sinä saat unelmoida perheestä ja lapsista, joku toinen jostakin muusta. 

Vierailija
6/9 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vasta viiskymppisenä kolahti. Että olin supportoinut jonkun toisen uraa ja elämää parhaat vuoteni ja olin nobody, viiskymppinen nainen vailla eläkettä, uraa ja lapset lähteneet omille teilleen. Heihin hyvät

Välit mutta et voi viiskymppisenä enää elää

Lastesi kautta. Silloin. Uraan olisi pitänyt panostaa itsekkäämmin. 

Melkoista katkokavelyä tuo sun kirjoitustyyli.

Vierailija
7/9 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan täysin mielisairairas ihminen pitää noita asioita noloina. Jos sinun ystäväpiirissäsi tuollainen asenne on yleinen, niin suosittelen hankkimaan uusia ystäviä, et nimittäin todellakaan halua jäädä tuollaiseen sosiaaliseen piiriin. 

Vierailija
8/9 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet nolasivat 2000-luvun alussa naisia. Väittivät että nainen haluaa lapsia heidän kanssa ja nainen muka salaa jättää ehkäisyn pois, kuitenkin itse jättivät kumin välillä pois. Ja syöttivät väkisin jälkiehkäisypilleriä. 

Vierailija
9/9 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon, ettei siitä koskaan ole tullut noloa. Se on sitä ainoastaan nykyfeministien myrkyttämässä ilmapiirissä. Miehet arvostavat perinteistä naista enemmän kuin mitään! Kotiäitiys kunniaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi