Miten sait laihdutuslääkkeen?
Kiinnostaisi kuulla, miten lääkäri on suhtautunut toiveeseen aloittaa laihdutuslääke? Itse olen ylipainoinen, lähes lihava, bmi 29. Voisinko saada lääkkeen vai vieläkö pitää lihoa? Käytän masennuslääkkeitä ja olen laihtunut nopeasti normaalipainoiseksi, kun vain olen nämä lääkkeet lopettanut. Kuitenkaan en ole työkykyinen ilman masennuslääkkeitä.
Kommentit (11)
Ei ole pakko lihoa. Otat ittees niskasta kiinni ja teet asialle jotain. Lääke ei ole mikään onnela.
Ole tyhmä hiljaa.
Kato käijäköö, maariongrunx jne
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko lihoa. Otat ittees niskasta kiinni ja teet asialle jotain. Lääke ei ole mikään onnela.
Ole tyhmä hiljaa.
Kato käijäköö, maariongrunx jne
Liho sitten
Menin mehiläiseen ja kysyin lekurilta että kirjoitatko mulle rybelsus reseptin? Kirjoitti.
Julkisella olisi pitänyt kokeilla diettiruokailua, liikunnan lisäämistä, yms. 6-12kk ennen kuin olisivat edes harkinneet.
Tallinassa niitä saa lääkäreiltä ihan tuosta vaan, myös Viro kuuluu maihin jossa saa kela korvausta lääkäri ja sairaala käynneistä.
Juu mutta voiko Virossa tehtyä reseptiä käyttää suomen apteekeissa? Ehkä ei?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei, niin mikä estää tilaamasta virolaisesta nettiapteekista?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Suomessa saadulla reseptillä voi ostaa Viro apteekista, miksei myös toisin päin. reseptin voit ainakin uusia Suomessa kanta.fi palvelussa.
Työterveydestä laihdutuslääkkeitä tarjotaan pyytämättäkin. Meillä Mehiläinen ja useammalle kollegalle ehdotettu reseptiä.
Sun pitää lihoa vielä 10-15 kg, niin sitten saat lääkkeen.
Tein reseptin ja hain lääkkeen apteekista. T: Lääkäri