Nautintoa tuottavat normaalit arkiset asiat, listataan
Listataan suurta nautintoa tuottavat täysin normaalit tai jokapäiväiset asiat, jotka kerta toisensa jälkeen, saa mielihyvähormonit hyrräämään.
1. Kauhea vessa hätä ja se tunne kun pääsee vessaan
2. Suurempi nautinto on pidätetty 2 hätä ja sen helpotus
3. Finnin puristus ja se räjähdys, kun se lentää peiliin, se tunne on mahtava
4. Kun raapasee jonkun näppylän vaikka selästä vahingossa puhki
5. Se tunne kun saat aamulla sen ekan kahvin
7. Se tunne kun pääset nukkumaan puhtaisiin juuri vaihdettuihin lakanoihin
Näitä riittää ja kyllä siitä arjestakin vaan voi nauttia kun katsoo pieniä asioita. Niistä voi iloita suuresti. Jatkakaa listaa.
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Kun kutittaa selästä ja omistaa sellaisen teleskooppivarrellisen selänraaputtimen.
Neulomiseen tarkoitettu puikko ajaa tämän asian. Ei ole liian terävä, eikä siis raavi ihoa rikki, ja ylettyy hyvin.
Tavallinen arkinen seksi
Mitä se on? Seksi ei ole koskaan tavallista ja arkista, vaan intohimon juhlaa!
Ollaan oltu naimisissa 50 vuotta, seksiä on aina ollut vähintään kahdesti viikossa ja on edelleen eli noin 5200 seksikertaa. Kyllä se on ihanaa aina, mutta jo mukavan arkista. Vaikka eri juttuja kokeillaankin.
Puhtaat lakanat saunan jälkeen.
Kun pääset nukkumaan pitkän päivän jälkeen.
Oma koti, sitä arvostaa joka päivä enemmän, kun muualla soditaan.
Kun saat ikkunat pestyä, ja katselet niitä tyytyväisenä.
Istuminen yksin rauhassa laadukkaan teen tai kahvin äärellä.
Kun olet tehnyt hyvää ruokaa moneksi päiväksi, ja nälkäisenä kotiin tullessa tarvitsee vain lämmittää annos mikrossa.
Iloisten lasten leikin äänet ulkona.
Se että nukkuessa iskiaskipu on hellittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulppaanikimppu pöydällä
Entäpä tulppaani kädessä? Minä tulppaanin ojennan käteesi sun ja katson kun kukoistaa sen juuret... lauloi Juice Leskinen & Coitus Int. ensilevyllään 1973.
😇
Kun saan koko päivän selässä puseron alla kutittaneen pitkän hiuksen napattua pois ja kutina loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä piereskelen peiton alla ja se haistelu on kivaa.
Ja kaikko on varmaan joskus pierassu toppahaalarissa...
En ole. Ei ole koskaan ollut toppahaalaria.
Ei muka edes lapsena?
Vierailija kirjoitti:
Puhtaiden ja kuivien vaatteiden otto kuivurista.
Kun ne on vielä kuumia!
Aamulla ensimmäine kuppi kofeiinipitoista teetä.
On kuin viivan vetäisisi.
Vierailija kirjoitti:
Kun saan koko päivän selässä puseron alla kutittaneen pitkän hiuksen napattua pois ja kutina loppuu.
Tai roskan silmästä kiusaamasta. Sana tunne.
Se kun tulee vain ripuli oksennustaudin sijasta. Kyllä
Se tunne, kun katsoo tv:tä ja silmät ei millään pysy auki. Oon huonouninen, nukahtaminen on luksusta.
Kun on ostsnut uuden shampoon tai saippuan ja pääseee testaamaan niitä ensimmäistä kertaa.
Se kun aamulla heräät ilman herätyskelloa ja jotain kuumaa on jalkojen välissä; kissa on ilmestynyt aamuyöstä siihen lämmittelemään
Se kun illalla menet unille ja toinen kissa tulee ihan naaman viereen, työntää pyllynsä kainaloon ja alkaa hyristä ja nukahdat turvalliseen kehräykseen
Se kun palaat töistä, kävelet pitkän matkan bussipysäkiltä kotio ja näet kotisi jo kaukaa; rakastat tuota vanhaa taloa. Se kun avaat oven avaimella ja tiedät, että saat olla rauhassa koko illan
Ei muka edes lapsena?
Ei ollut 50-luvulla. Ekat pitkät housut, hiihtohousut, sain 10-vuotiaana 1960-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun menen katsomaan onko kahvihuoneessa kahvia ja joku on juuri keittänyt.
Vetelys. Itse et taida kyseistä hommaa tehdä koskaan?
Tauko on sen verran lyhyt että kun lataan keittimen, pitää mennä takaisin töihin ja seuraavalla tauolla joku muu on jo kahvin juonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muka edes lapsena?
Olin lapsi 60-luvulla. Silloin ei ollut toppahaalareita. Tai jos oli, niin harvoilla ja valituilla. Vanhoissa valokuvissa on aina päällä vain takki tai villapaita housujen lisäksi.
Juuri avattu, uusi kahvipaketti ja se tuoksu. Tai kun saat nukkua pidempään ja puoliso hoitaa lapset ja tuoksuu juuri keitetty kahvi, kun heräät.
Huumori, tilannekomiikka, vitsit, koko elämä on aika hauskaa, kun näkee sen huumorin läpi.