miksi kaikki erityisammattikoulut ovat yksityisiä suomessa?
esimerkiksi ammattiopisto live, kiipula ja luovi.
Miksi kaikki ovat yksityisiä?'
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Opetushallituksen vasemmistoliittonaiset eivät pääse mädättämään opetuksen tasoa.
Mun naapurissa on maalarikoulu ja sen oppilaat ovat 99%:sti mamumiehiä. Itse mädättävät oppilaitoksensa.
En tiedä, mutta en suosittele koko taloa jos on vain lukihäiriötä, masennusta yms. Olin jonkun aikaa tuollaisessa oppilaitoksessa masennuksen takia, kun taustalla oli keskeytyneet lukio-opinnot. Ensin valmassa ja sitten ammatillisella puolella. Opetuksen taso oli heikkoa, ei haastetta (ei edes keskitasoa) ja ryhmässä oli kehitysvammaisia, joiden ehdoilla sitten mentiin. Opintoni keskeytyivät syystäkin. Ammatillista kuntoutusta ja päätin vastoin suosituksia mennä tavalliseen amikseen, eikä kaduta. Ennemmin vaikka teen siivoustyötä (jos joku muu kuin omaa koulutusta vastaava työ) kuin menisin uudestaan erityisammattikouluun, sillä siitä ei sentään jää pysyvää leimaa. Erityisammattikoulun todistuksen hävitin, sitä ei kukaan työnantaja arvosta.
Opetushallituksen vasemmistoliittonaiset eivät pääse mädättämään opetuksen tasoa.