Alan katsoa Karppia jo neljättä kertaa alusta
Ei vaan ole tullut mitään yhtä hyvää sarjaa Karpin jälkeen. Toivon aina että olisin unohtanut mitä jaksoissa tapahtuu mutta olen kyllä jo alkanut muistaa kaiken.
Kommentit (2)
Olen katsonut kyllä Karpin, vaikka en tykkää yhtään pääosanesittäjästä.
Olen katsonut useaan kertaan Koskisen kaikki kaudet (paitsi viimeisin kausi), Pasilan Myrkky - Mannin useaan kertaan, Hautalehdon useaan kertaan, Poromafian useampaan kertaan, Munkkivuoren (eka kausi) ja M/S Romanticin useampaan kertaan. Ja Nyrkistä tykkäsin niin kauan kuin sitä kesti, koska tykkään kovasti ko. aikakaudesta, siihen oli kivasti sekoitettu sen ajan julkkiksia sun muita. Sääli, ettei saanut jatkoa, ehkä liian kallis tehdä? Modernien miesten kolme ekaa kautta on katsottu monta kertaa, varsinkin Peten leijat.
Ja tottakai: Queen of fucking everything on tullut katsottua useampaa otteeseen. Siinä ovat viime vuosien parhaimmat kotimaiset tuotokset. Pohjolan laista, Harjunpäästä, Sorjosesta, Ivalosta, Pohjolan Tähdestä, Kurjen kirouksesta, ymv en niin kauheasti välitä.
Minä yritin katsoa eka jaksoa, mutta en voi sietää sitä naisnäyttelijää. Katsomatta on siis jäänyt. Millä ansioilla lie päässyt sarjaan, käsittämätöntä.