Onko teillä vuosien takaiset tapailukumppanit ottaneet yhteyttä
Olin joitakin vuosia sitten parin vuoden ajan sinkku ja oli joitakin tapailuja, jotka ei sitten johtaneet mihinkään. Kaikki heistä ovat jossain kohtaa ottaneet yhteyttä ja kyselleet kuulumisia. En ole vastannut mitään, olen nykyään parisuhteessa. Enkä kyllä sittenkään vastaisi, vaikka olisin sinkku. Ollutta ja mennyttä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Olen tehnyt sangen selväksi erotilanteessa, että parasta pysyä kaukana minusta jos vaikka kadulla vahingossa nähdään. Siitä ei hyvä seuraisi, järjestäisin kohtauksen. En ole maailman romanttisin nainen.
Uuu.. skorppiooni..
Ei, vaan jellona.
En tapaillut nuorena kovin montaa miestä, mutta muutama heistä on ottanut useamman kerran yhteyttä vielä vuosia tai vuosikymmeniä myöhemmin. Kukaan heistä ei ole sellainen, johin olisin ollut oikeasti ihastunut tai jonka kanssa olisi ollut mitään fyysistä läheisyyttä. Keskustelimme kyllä ja välillämme oli ystävyyttä, mutta en itse halunnut enempää. Niistä kahdesta joiden kanssa oli oikeasti molemminpuolisia tunteita ja toiveita, ei kumpikaan ole koskaan ottanut yhteyttä myöhemmin. Niistä myöhemmin yhteyttä ottaneista jotkut ovat olleet aika epäkunnioittavia ja olen lopulra estänyt heidät kaikissa kanavissa. Jotkut ajattelevat tosiaan niin röyhkeästi, että kun aikansa pommittaa ja hämmentää minua, niin minä lopulta taipuisin.
Mistäköhän lukumäärästä ap puhuu jos kaikki ovat ottaneet yhteyttä? 3? 10?
Mua ei sinänsä haittaisi vaikka ottaisi yhteyttä. Kertoo jotain siitä että "suhteessa" oli jotain hyvää mitä muistella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Just otti yhteyttä eräs mies, jonka kanssa tapasin muutaman kerran kolme vuotta sitten. En edes muistanut koko ihmisen olemassaoloa eikä mulla ollut hänen puhelinnumeroaankaan enää.
"Et varmaan oo enää sinkku?"
Mitä asiaa sillä miehellä oli? Kumpi teistä silloin kolme vuotta sitten halusi lopettaa tutustumisen?
Viimeksi eilen juteltiin, mutta me ollaankin tunnettu yli 40 vuotta. Eli ala-asteelta saakka.
On. Parikynppisenä seurustelin ikäiseni miehen/pojan kanssa pari vuotta. Sen jäökeen ei oltu tekemisissä pariinkymmenern vuoteen. Nyt kun ollaan nelikymppisiä, hän lähetti minulle viestin, että oli löytänyt minut facebookissa ja hänellä on ikävä minua.
Vastasin, että olen naimisissa ja minulla on lapsia ja elän onnellista elämää ja toivon myös hänelle kaikkea hyvää. Exä väitti minun valehtelevan. Minulla on facebook-profiilikuvana hääkuva ja lähetin hänelle vielä pari kuvaa häistä "todisteeksi". Exä raivostui ja lähetti vihaisia viestejä, että hän oli odottanut minua kaikki nämä vuodet ja olin muka luvannut hänelle yhteisen elämän. Hän oli säilyttänyt puhelinnumeroni ja lähetteli tekstiviestejä, sähköpostiviestejä ja kaveripyyntöjä, kunnes estin hänet.
Vierailija kirjoitti:
On. Parikynppisenä seurustelin ikäiseni miehen/pojan kanssa pari vuotta. Sen jäökeen ei oltu tekemisissä pariinkymmenern vuoteen. Nyt kun ollaan nelikymppisiä, hän lähetti minulle viestin, että oli löytänyt minut facebookissa ja hänellä on ikävä minua.
Vastasin, että olen naimisissa ja minulla on lapsia ja elän onnellista elämää ja toivon myös hänelle kaikkea hyvää. Exä väitti minun valehtelevan. Minulla on facebook-profiilikuvana hääkuva ja lähetin hänelle vielä pari kuvaa häistä "todisteeksi". Exä raivostui ja lähetti vihaisia viestejä, että hän oli odottanut minua kaikki nämä vuodet ja olin muka luvannut hänelle yhteisen elämän. Hän oli säilyttänyt puhelinnumeroni ja lähetteli tekstiviestejä, sähköpostiviestejä ja kaveripyyntöjä, kunnes estin hänet.
Mitää?? Voiko olla totta? :D
Ei oo ottanut yksikään entinen yhteyttä. Oonkin ollut saman miehen kanssa jo 30 vuotta, joten oispa ihme jos joku existä ottaisi yhteyttä. Yks eksä on tehnyt YouTube videoita niin oon kattonut niitä ja todennut että yhtä tylsä tyyppi kuin ennenkin.
Joo! Yksi kirjoitti samaan meiliin, että hänen tyttärensä (joka aikanaan toivoi vanhempiensa yhteenpaluuta) oli tappanut itsensä ja että hei, nythän me voitaisiin yrittää taas. Mies kohteli mua aikanaa tosi nuivasti eikä ikinä oikein kertonut syytä nuivailulleen, syytti vain minua takertuvaksi, kun olisin halunnut enemmän kuin satunnaisia tapaamisia.
Meni muutama hetki, ennen kuin toivuin tuosta meilistä, enkä todellakaan halunnut tavata. Millainen ihminen esittää tällaiset asiat yhdessä? Ei sellainen, joka olisi kenellekään hyväksi.