Onko teillä vuosien takaiset tapailukumppanit ottaneet yhteyttä
Olin joitakin vuosia sitten parin vuoden ajan sinkku ja oli joitakin tapailuja, jotka ei sitten johtaneet mihinkään. Kaikki heistä ovat jossain kohtaa ottaneet yhteyttä ja kyselleet kuulumisia. En ole vastannut mitään, olen nykyään parisuhteessa. Enkä kyllä sittenkään vastaisi, vaikka olisin sinkku. Ollutta ja mennyttä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Siis oonko mä ainoa, joka tykkään näistä yhteydenotoista? Oon nostalginen ja tykkään menneisyyteni ihmisistä. Olen itsekin ottanut yhteyttä ihmisiin vuosien takaa ja ihan ilman mitään taka-ajatuksia!
No jos tapailu on loppunut siihen, että itse haluaa vakavan parisuhteen ja toinen vain satunnaista panemista, niin en näe mitään nostalgiaa näissä
Vierailija kirjoitti:
Siis oonko mä ainoa, joka tykkään näistä yhteydenotoista? Oon nostalginen ja tykkään menneisyyteni ihmisistä. Olen itsekin ottanut yhteyttä ihmisiin vuosien takaa ja ihan ilman mitään taka-ajatuksia!
No joo, ymmärtäähän tuon.
kyllä mustakin olis hauska tietää muutaman ex-heilan osalta miten niillä nykyään menee.
Ei ole ollut tapailusuhteita. Vain pitkäaikaisia kumppaneita. Minulla oli nuorena kavereita eikä tarvinnut tapailla ketään ilman tunteita.
Joskus joo, mutta oma vankka ja useasti jo todettu kokemus on se, ettei näistä uudelleenlämmittelyistä koskaan tule mitään. Jos se olisi ollut toimiakseen, niin se olisi toiminut ja kestänyt ensimmäisellä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut tapailusuhteita. Vain pitkäaikaisia kumppaneita. Minulla oli nuorena kavereita eikä tarvinnut tapailla ketään ilman tunteita.
Miten niin ilman tunteita? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tapailu on loppunut siihen, että itse haluaa vakavan parisuhteen ja toinen vain satunnaista panemista, niin en näe mitään nostalgiaa näissä
Hyväntuulinen nostalgia ei ole mielessä silloinkaan, kun yhteyttä ottaa ihminen, joka aikoinaan löysi paremman kumppanin ja häipyi.
Joo, exä uteli kuulumisia, mutta taisi pettyä, kun elän onnellisena sinkkuna.
Ei todellakaan. Olen tehnyt sangen selväksi erotilanteessa, että parasta pysyä kaukana minusta jos vaikka kadulla vahingossa nähdään. Siitä ei hyvä seuraisi, järjestäisin kohtauksen. En ole maailman romanttisin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Olen tehnyt sangen selväksi erotilanteessa, että parasta pysyä kaukana minusta jos vaikka kadulla vahingossa nähdään. Siitä ei hyvä seuraisi, järjestäisin kohtauksen. En ole maailman romanttisin nainen.
Uuu.. skorppiooni..
On. Perusvonkaajia, joille en ole antanut sen jälkeen, kun välit menivät. Ja sitten sellaisia, jotka olen tavannut, en tapaillut, jossain matkoilla tms. vuosia sitten.
Yks oli niin hyvä sängyssä, että uusinta kiinnostaisi, mutta muuten ihan toivoton tapaus. Mut jätetään perinnöttömäksi, jos siihen vielä sekaannun 😬.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyyppi ei ole vastannut mulle enää ja on ollut ihan fine melkein 10 vuotta ilman yhteydenpitoa, niin turha nyt ottaa yhteyttä. Mulla on jo täysin uusi elämä. En myöskään usko, että motiivina yhteydenotossa olisi aito kiinnostus, jos ei sitä ennenkään ollut.
Vierailija kirjoitti:
Joskus joo, mutta oma vankka ja useasti jo todettu kokemus on se, ettei näistä uudelleenlämmittelyistä koskaan tule mitään. Jos se olisi ollut toimiakseen, niin se olisi toiminut ja kestänyt ensimmäisellä kerralla.
Ja minun kokemukseni taas on, että uusi yritys kannatti ehdottomasti! Molemmat oppivat kerrasta että yhdessä on parempi, ja kommunikaatio-ongelmat ylitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Muutama on. Näin miehenä aika outoa?
Jep. Näin naisena sanon, että ainakaan itse en ole mitenkään haikaillut niiden perään, joihin olen ottanut yhteyttä. Olen ollut jossain pohjamudissa ja kaivannut, että joku tuttu ja harmiton mies sanoo pari mukavaa sanaa. Outoa käytöstä todellakin ja hyvä kun ei ole kukaan ottanut sen enempää tosissaan. Exät on syystä exiä.
Kaikki ovat. Ovat saaneet sen käsityksen että olen helppo. Kuten olenkin. Aina lankean uudestaan ja sit poikaystävälle selittelyt..
Vierailija kirjoitti:
Kaverit, lapsuuden naapurit, jopa kaukaiset sukulaiset on oikein jees, mutta jos on p**tu ja erottu, niin etäisyyttä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama on. Näin miehenä aika outoa?
Jep. Näin naisena sanon, että ainakaan itse en ole mitenkään haikaillut niiden perään, joihin olen ottanut yhteyttä. Olen ollut jossain pohjamudissa ja kaivannut, että joku tuttu ja harmiton mies sanoo pari mukavaa sanaa. Outoa käytöstä todellakin ja hyvä kun ei ole kukaan ottanut sen enempää tosissaan. Exät on syystä exiä.
No en nyt lähtis tuolle linjalle. On tuolla historiassa ex:iä jotka poistuivat kuvioista ihan hyvistä syistä pysyvästi. Mutta mahtuu sinne sellaisiakin jotka vaan jotenkin olosuhteista, väärin ymmärryksistä tai ihan vaan elämäntilanteiden takia jäivät jostain syystä. Näissä homma jäi vaan jotenkin kesken jostain syystä.