Mitä olet tehnyt tänään?
Mitä olet tehnyt tänään, ja mikä fiilis? Ja ikäsi?
Kommentit (27)
Tulin yökylästä kotiin, kävin hyvän keskustelun tyttären kanssa, kastelin kasvit ja nipsin niistä kuolleita osia.
Sitten kokkasin ja söin, kävin kirjastossa apteekissa kaupassa, pesin kaksi koneellista pyykkiä ja soitin ystävälle, puhuttiin reilut kaksi tuntia.
Hyvä fiilis. Kevät lähestyy, kohta alkaa istutteluhommat. N50
Ollut vaan kotosalla. "Rankka viikko ja paljon pitkiä päiviä takana" niin ei jaksa oikein mitään, aamulla nukuin pitkään. Kylppäriä siivoilin kun oli "pakko", kävelymatolla köpöttelin päivän askelkiintiön täyteen ja äsken kävin vielä suihkussa. Muuten onkin sitten tullut lähinnä oltua koneella. 33v
Robotti-imuri siivosi ja minä pyykkäsin. Lämmitin taloa. Opiskelin espanjaa. Melko kiva lauantai.
Huomenna täytyy lähteä maalle lämmittämään. Rintamamiestalo siellä vie tuhottomasti sähköä! Vähän toista päivää helpottaa sähkönkulutukseen, kun lämmitän kunnolla.
Voimia #24 !
Mitäs minä: etupiässä takapiässä :)
Kaupasta aamulla ruokaa, (etupiässä).
Iltapäivällä .... piti käyä nau'uttamassa liikkeen ovea (ent. Pyöreäripainen, os. Pitkäripainen).
Nyt sitten nautiskellut .... oman elämäni "aikaansaannoksista".
Työpäivän jälkeen kävin hiihtämässä, söin uunilohta ja salaattia, kävin saunassa, nautin kaks ananaslonkeroa, katsoin leffan ja söin samalla tulisia siipiä auradipillä, nyt pedissä ja kohta uni voittaa.
Laitoin astianpesukoneen päälle. Kävin kaupassa. Jonka jälkeen kävin merenjäällä lenkin, josta otin 20 kuvaa instaan. Sit tein Napoleonin lempiruokaa. Syötiin sitä. Jonka jälkeen olin puhelimella, vauvaa. Suomea, aivot narikkaan peliä ja uutisia. Menin saunaan. Join pari kaljaa. Vauvaa, uutisia, aivot narikkaan peliä ja nukkumaan. Huomenna sunnuntai.
Oĺlut ja öllötellyt kuten muinakin päivinä. Eläkeläisellä ei ole kiire minnekään. Sen verran sain aikaan, että kävin kaupassa polkupyörällä. Reissu teki edestakaisin 18 kilometriä ja pakkasta oli -16. Jälkilämmittelyksi tein varttitunnin lumitöitä.