Miksi mä rakastan karkkia ja suklaata näin paljon?
Voisin syödä vaikka kuinka paljon. Levyllinen suklaata menee ihan helposti. Tietty sitä terveyden vuoksi jarruttelee mutta aina on kateeksi käynyt niitä joille riittää tyyliin pari kolme karkkia. Mä olen lapsesta asti ollut ihan järkyttävän perso makealle.
Kommentit (9)
Syö palanen 100% suklaata niin ei tee mieli makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ootko pläski?
Melkein mahdotonta olla olematta. Miksi kysyt sitä? Olen ap.n kohtalotoveri ja tosiaan kyllähän se karkin syöminen läskiksi on muodostunut mutta mikäs ihme se nyt on?
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Ei noilla tummilla suklailla ole mitään tekoa makean kanssa.
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Just tästä ap kirjoitti. Ei riitä ei. Sulle riittää pala mut ei mulle eikä ap.l. sitä 100% suklaatakin voi syödä vaikka levyn mutta kyllä siihen päälle tarvitsee vielä hyvää suklaata ja ainakin Karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Ootko pläski?
En ole. 64kg painoin kun aamulla kävin vaa'assa. Ihan normivartaloinen, harrastan liikuntaakin. Nyt talvella aika vähän mutta kesällä aina aktivoidun, juoksen ja fillaroin melkein päivittäin.
Koska rakastat sokeria. Lue kaikki valkoisen sokerin haitallisuudesta niin ehkä tekee mieli vähentää. Ja itsellä sama ongelma.
Lapsesta asti on ollut jonkunlainen puutostila, mitä elimistö korjaa makeanhimolla. Useimmiden tämä on sinkin puute. Jos alat syömään sinkinpitoisia ruokia, makeanhimo pitäisi hellittää. Toisaalta ei ole pahaa sekin, jos syöt sitä makeaa tavaperäisesti enemmän. Tämäkin korvaa sen elimistön puutostilan. Aivot tarvitsevat makeaa myös. Niin että en olisi huolissaan. Voit jatkaa makean syömistä tai voit halutessa kokeilla ruokavalion muutosta, jos kyllästyt makeaan.
Sen kun syöt vaan :)