Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Catrice surkea meikkimerkki? Kysyn, koska
07.02.2026 |
Meikkaan vain juhliin ja jos menen ulos, eli pari kertaa vuodessa. Nyt kaikki meikkini ovat yliaikaisia ja ne pitää heittää pois.
Catrice on halpa. Uskallanko ostaa siltä luomivärin, ripsarin, aurinkopuuterin?
Kokemuksia? Suosituksia tuotteista?
Olen keski-ikäinen nainen.
Kommentit (2)
No kyllä ne on ihan ok, mutta ei jos on tottunut kovinkin laadukkaaseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ihan hyviä ovat, osta pois!