City. fi -sivuston Rippituolista lainattu:
" En halua koskaan tulla raskaaksi tai tehdä lapsia:
-vartalo pilaantuu(raskausarvet,lättäjalat,riippurinnat,painon nousu," paikat" leviää..)
-vapaa-aika(ei ole aikaa enää itselle..hyvästi yöunet,harrastukset,vapaa-aika,laiskottelu)
-vararikko(kaikki rahat palaa lapseen>hyvästi shoppailu>kuljetaan rääsyissä vuodesta toiseen)
-puheenaiheet loppuu (mielessä vain lapsi,imetykset,hoitopaikat,koska eka hammas, koska alkoi konttaamaan..*hohhoijaa*)
-hyvästi vapaa seksielämä:milloin vaan, missä vaan(pitää varata kalenterista aikaa tylsälle rakastelulle)
Lapsia ja perheitä näen joka pv työssäni: ne ovat kamalia, tottelemattomia, lellikkejä, nyky vanhemmat ei osaa kasvattaa lapsiaan, vanhemmat ovat vastuuttomia, sysäävät ongelmat ammattihenklökunnalle, vaikka kasvatus kuuluisi viime kädessä vanhemmille itselleen.
Ja lapset osaavat olla julmia toisilleen: kiusaaminen on pahentunut siitä mitä itse olin pieni. Ainokaiset pahimpia>kiusaavat muita, saavat kaiken mitä haluavat. Ja entäs vanhat vanhemmat, sekä heidän iltatähti>vanhemmat eivät jaksa enään panostaa kasvatukseen,jos on jo ennestään lapsia.
Tyhmiltä ihmisiltä pitäisi kokonaan kieltää lasten saanti, myös teiniperheet pahimpia.
Onneksi mieskään ei halua lapsi..jos alkaa jossakin vaiheessa kaduttamaan ruvetaan sijaisperheeksi tai adoptoidaan...säästyy ainakin vartalo."
Ei jumalauta, päivän parhaat naurut!!! :D
Kommentit (5)
mutta nyt kun se vauva tuossa tuhisee, mua ei enää kiinnostais vaikken ikinä pääsis shoppaamaan-olen valmis vaikka seisomaan päälläni vain nähdäkseni vauvan uskomattoman hellyttävän hampaattoman hymyn.
Eli siis aplle tiedoksi, jos joskus oman vauvan kuitenkin saat tuntuvat mainitsemasi asiat jotakuinkin toisarvoisilta...ja ne " paikatkin" palautuu-sitäpaitsi kuka nyt odottaakaan että keski-ikäisellä naisella tissit ois kuin kuustoistakesäisellä?
Jos kirjoittaja on 16-24-vuotias ymmärrän hänen lapsellisuutensa, mutta jos 24- ja siitä yli, niin on kyllä jotkut koulut jääneet väliin...
olla hankkimatta lapsia. Siis vastapainoksi näille, joiden mielestä " pitäähän niitä lapsia nyt olla" , sitten ei löydy niille aikaa tai muuten laiminlyödään... Parempi näin!
niin maailman ylikansoitus ongelma poistuu... :-)