Tiesittekö että fazerin tummassa suklaassa on enemmän sokeria per 100g kuin fazerin sinisessä? Todiste:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/karl-fazer-maitosuklaalevy-180g/641645309…
Tuossa on maitosuklaan linkki, ja kun menette sinne "Ravintosisältö" osioon, niin siellä lukee "josta sokereita 48g"
https://www.s-kaupat.fi/tuote/karl-fazer-tumma-suklaalevy-180g/64164530…
Tuossa on niiden tumma suklaalevy, ja samasta "Ravintosisältö" osiosta näkee että siinä on 49g sokeria. Eli tummassa suklaassa on gramma enemmän sokeria kuin maitosuklaassa!!
Kommentit (5)
Hei ,juuri tässä maistelin pari palasta Fazerin tummaa ,ja tein itsesaman huomion heti ,kun suuhun laitoin eka palasen,että maistui paljon makeammalta, kuin maitosuklaa ,miksihän, en tykkää liian makeasta .
Vai niin. Eipä tuolla ole vaikutusta mihinkään suuntaan.
Ja tumman suklaan syöjät monesti ajattelee sen olevan terveellisempää
Tiesitkö miten paljon eläinten jäänteitä ja esim siipiä on suklaassa. Nam
No nyt meni sulta yöunet.