Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan ymmärrä,

Vierailija
07.02.2026 |

Että miks on homoja, kun onhan naisillakin persreikä... 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ajattelusi rajoittuu peräreikään. Se on hyvä. Pysy siinä.

Vierailija
2/4 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla se naisiin suuntautuminenkin on ehkä että pillupillupillu lääh -ja se itse nainen siinä ympärillä ei kiehdo. Mutta monilla homomiehillä miehet kiihottavat ja kiinnostavat muutenkin. Tuntevat heihin romanttista vetoa, miehen tuoksu, eleet, kroppa, kasvot, kaikki viehättää kun taas naisen vastaavat ei innosta yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaaja ei ole huumassaan tullut kiinnittäneeksi huomiota lainkaan siihen, että niin naisilla kuin miehilläkin on hyvin paljon kiinnostavampaa persreiän ympärillä. Se on muuten eri sukupuolilla hyvinkin erilaista. Tutkipa vähän sitäkin osaa.

Vierailija
4/4 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, kokeeko joku vetoa oman sukupuolen edustajiin vai ei. Itse olen mies, enkä voisi kuvitellakaan omalle kohdalle suutelevani toista miestä kun se ei vain tunnu houkuttelevalle tai kiihota yhtään, päinvastoin ajatuskin tuntuu epämiellyttävälle. 

En myöskään voisi kuvitella harrastavani seksiä miehen kanssa niin, että tämän kulli tunkeutuisi mihinkään minussa. 

Toisin päin kyllä voisin panna vastaanottavaista miestä anaaliin tai suuhun sopivan tilaisuuden tullen ihan vaan uteliaisuudesta vertailuna siihen mille naisen kanssa paneminen pilluun, pyllyyn tai suuhun tuntuu. 

En koe tarvetta sellaiseenkaan miehen kanssa, mutta sopivassa tilanteessa voisin ehkä kokeilla periaatteella "tilaisuus tekee varkaan" jos kukaan muu varmasti ei saa tietää. 

Naisia kohtaan tunnenkin sitten viehätystä, halua ja himoa, jollaisia en ole koskaan kokenut ketään miestä kohtaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme