Vilma laukoo rasistisia kommentteja ja uhriutuu päälle
https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000011799424.html
"Aivoni toimivat niin, että välillä suusta tulee asioita, joita ei kannattaisi ääneen sanoa. Täytyy yrittää pitää kieli keskellä suuta.
Hän kertoi saaneensa tappouhkauksia ja joutuneensa siten itse uhriksi.
Minua vastaan hyökättiin rajusti. Minun uraani yritettiin vaikuttaa negatiivisesti. Minusta se oli suhteetonta, Nissinen sanoo.
Somekulttuuri menee mielestäni yli. En ole ainoa ihminen, joka on joutunut höykytyksen kohteeksi."
Kommentit (30)
Vilma on nolo. Puheet ilman tekoja eivät vakuuta, olisi edes hiihtänyt pulkkamäen sijaan.
Mogadishun hiihtojoukkueen nouseva tähti Vilma. Tuloskunto on jo sinä ajatellen kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rasistista se on sanonut?
Sanoi että Vantaa on nykyään kuin Mogadishu. Rasistiset woket tulkitsivat tämän loukkaukseksi, koska eivät pidä vertausta Somaliaan myönteisenä, ja sitten projisoivat tätä rasismiaan syyttämällä Vilmaa siitä mitä itse ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vilma on hyvä nainen. Tsemppiä hänelle. Vihaajat voivat painua sinne Mogadishuun jos se kerta sellainen paratiisi on.
Vilma ei ole hyvä nainen eikä hyvä hiihtäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi että Vantaa on nykyään kuin Mogadishu. Rasistiset woket tulkitsivat tämän loukkaukseksi, koska eivät pidä vertausta Somaliaan myönteisenä, ja sitten projisoivat tätä rasismiaan syyttämällä Vilmaa siitä mitä itse ovat.
Pidätkö sitten vertausta hiihtäjään myönteisenä Vilman kannalta? Syytätkö muita rasismista jos eivät pidä häntä hiihtäjänä vaan persmäen laskijana?
Ylpeys käy lankeemuksen edellä, Vilmaseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut kuin persut ymmärtävät, mikä on rasistista.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis viyttu suunsa kiinni, jos ei oo mitään järkevää sanottavaa
Silakat käy kuumana😂viyttu mitä sakkia.
Vilma on hyvä nainen. Tsemppiä hänelle. Vihaajat voivat painua sinne Mogadishuun jos se kerta sellainen paratiisi on.