Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla moikkailu

Vierailija
06.02.2026 |

Ärsyttävää kun ketjut poistuu kesken vastauksen. Postaan vastaukseni erikseen! Joku siis kysyi tervehditäänkö salilla muita.

Minä moikkailen salituttujen kanssa, sukupuoleen katsomatta. Usein tulee samoihin aikoihin samat naamat vastaan. Joskus vaihdetaan joku lause treeniin liittyen, tyyliin oletko valmis tästä laitteesta tai jätänkö painot..

Tuntemattomia moikkaan ehkä nyökkäyksellä tai ystävällisellä hymyllä ohi mennen, jos on todella vähän porukkaa. Olisi oudon tuntuista hiipiä ainoan treenaajan ohi, kuin hän olisi ilmaa. Itselleni aivan sama moikataanko minua vai ei, parempi ilmapiiri kun vähän nyökätään.

N33

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin täällä kunnan salilla käy niin epämääräistä porukkaa että kokevat henkilökohtaisena hyökkäyksenä jos heihin ottaa minkäänlaista kontaktia. 

On kyllä niin suomalaista tuo, että kokee minkäänlaisen kontaktin ottamisen henkilökohtaisena hyökkäyksenä. Joskus 10-15 vuotta sitten kun tuli vielä käytyä baareissa,  niin nyökkäsin sisääntullessa jollekin tyypille. Osittain ihan totutusta refleksistä ja osittain siitä, etten ollut varma, oliko hän henkilökuntaa. No se sitten herraa jotenkin ilmeisesti loukkasi, ja pyöri koko illan ympärilläni kysellen, että mitä sillä tarkotin.

Vierailija
22/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saleilla ärsyttää teinipoikalaumat! Varaavat laitteet tai penkit kännykän räpläämiseen ja hokevat vittuvittuvittu. Yleensä onneksi kausi-ilmiöitä, että parin viikon jälkeen katoavat. Itsekin olen ollut joskus teinipoika ja saliharrastuksen aloittanut mutta en kyllä tuollainen paukapää ollut! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa moikkausta 30 tuntemattomalta ihmiseltä, mutta onhan sellanen positiivinen henki esim hymy kiva.

Mitään junttimeininkiä en tod tue, tällastakin valitettavasti nykypäivänä on näkynyt!!

Myös etikettisäännöt on epäselkeitä monille. Luullaan esim että ryhmäliikunnassa on Omat paikat tai muuta vastaavaa. :'D pahimmassa tapauksessa blokataan tarkotuksella muiden näkyvyys!

Tällasten pellejen pitäisi pysyä poissa ryhmäliikunnoista kun eivät osaa olla. 

Vierailija
24/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua tervehtiä. Nainen tervehtii komealle miehelle ja mies iskee sen naisen. Häät.

Vierailija
25/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotakin ahdisteltu salilla? En ole koskaan törmännyt asiaan. Tuntuu että yleisesti treenaavat ihmiset on aika jämptiä sakkia. Pitävät huolta kehosta ja käytöstavoista.

Poikkeuksena käsipyyhepapereita lattialle viskovat urvelot. Oletteko sokeita? Roskakorissa on iiiso luukku mihin tähdätä.

On ihan ra*skattukin. Vieläpä aktiiviharrastajien ja saliaktiivien toimesta ihan tunnetuilla saleilla. Eli kyllä sitä tapahtuu.  

Mutta tosiaan, tämä nykyinen mykkäkoulukulttuuri on silti ihan äässistä.

Järkyttävää 😳 Toivottavasti kyseessä on yksittäinen tapaus, joka sekin on liikaa. Henkilökunnan läsnäolo ja kameravalvonta tuo turvaa tiloihin. Omalla vakisalillani on molemmat, paitsi nykyään henkilökunta ei ole paikalla sulkemiseen saakka. Salikortilla pääsee kulkemaan ovista.

Vierailija
26/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa moikkausta 30 tuntemattomalta ihmiseltä, mutta onhan sellanen positiivinen henki esim hymy kiva.

Mitään junttimeininkiä en tod tue, tällastakin valitettavasti nykypäivänä on näkynyt!!

Myös etikettisäännöt on epäselkeitä monille. Luullaan esim että ryhmäliikunnassa on Omat paikat tai muuta vastaavaa. :'D pahimmassa tapauksessa blokataan tarkotuksella muiden näkyvyys!

Tällasten pellejen pitäisi pysyä poissa ryhmäliikunnoista kun eivät osaa olla. 

Heh :D Minulle on kerran vanhempi rouva ilmoittanut nyreästi, että olen hänen paikallaan. Kyseessä jumppasali ja pääsin aloittamaan pilatestunnit vasta kesken kauden. Siirryin metrin ja vastasin, että en nähnyt mitään nimeä tai varausta, sori vaan. Hän naama norsun veellä jumppasi tunnin läpi.

Vierailija
27/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihavitu perttiä, et sä näät ne samat pallinaamat vähän niinko joka kerta ja sit et moikkaa. Gimmoilla on se, et ne luulee että jos jotain jäbää moikkaa, niin se on välittömästi vaatimassa puhelinnumeroo. Jäbillä taas on paskat tavat, teinejä. Sit ku vastaan tulee +30 mies tai +50 nainen, niin kyllä ne sit ymmärtää tervehtii. Siinä kohtaa miehille on tullu miesten käytöstavat ja naisetkaan ei enää pelkää, että joka jätkä on vaan niiden pillun perään.

Täyttä asiaa! +50v rautarouvat moikkaa ja niitä uskaltaa moikata. Salilla käy pari sellaista riskiä tätiä, että siinä moni Jonne jää toiseksi kun maastavetoa tehdään 😅

Vierailija
28/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ensimmäisellä tunnilla itseäni 30 v vanhempi nainen ilmottanut että minun paikkani on hänen paikkansa :'D . Tuli jälkeeni saliin.

Sitten nykyään ihmiset menee riveittäin seisomaan. Missä järki? Ei ryhmäliikunnoissa kuulu seisoa riveissä. :D 

Vierailija
29/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saleilla ärsyttää teinipoikalaumat! Varaavat laitteet tai penkit kännykän räpläämiseen ja hokevat vittuvittuvittu. Yleensä onneksi kausi-ilmiöitä, että parin viikon jälkeen katoavat. Itsekin olen ollut joskus teinipoika ja saliharrastuksen aloittanut mutta en kyllä tuollainen paukapää ollut! 

Salilla kolme teinipoikaa istui tasapenkillä kännyjä räpläten. 6kymppinen rouva tuli siihen ja sanoi pojille "tuolla seinän vieressä voitte huilata, tässä penkillä nostetaan rautaa!". Pojat kiltisti nousi penkiltä ja rouva rupesi tekemään käsipainoilla penkkipunnerrusta 💪

Vierailija
30/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla kolme teinipoikaa istui tasapenkillä kännyjä räpläten. 6kymppinen rouva tuli siihen ja sanoi pojille "tuolla seinän vieressä voitte huilata, tässä penkillä nostetaan rautaa!". Pojat kiltisti nousi penkiltä ja rouva rupesi tekemään käsipainoilla penkkipunnerrusta 💪

:D

Vierailija
31/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallista 😎 Kotiin nukkumaan, jos ei jaksa salilla kuin istua

Vierailija
32/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on terhakas peppu niin moikkaan.

Vierailija
33/33 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, saako teitä moikata?