Täytän tänä vuonna 34 vuotta
Vttu että ahdistaa
Ihan järkyttävää miten nopeasti vuodet menee
Kommentit (34)
No, hyvällä säkällä on vielä saman verran jäljellä. Nyt voit alkaa laskea takaperin jäljellä olevia vuosia vaihteeksi.
39 tänä vuonna ja tämä jos jokin ahdistaa. Nyt on vain nautittava elämästä mahdollisimman paljon loppuelämä kaikkien näiden kituvuosien jälkeen. Nyt on aikaa itselle.
Minä täytän 44. Pelkkää alamäkeä ollut kolmikymppisestä.
Onnittelut siitä, että osaat kirjoittaa 34 vuotta oikein. Suurin osa kirjoittaa sen esim. 34-vuotta, joka ei ole suomea.
Vastahan te olette vaipoista päässeet.
T, vanha pieru
Vuodet kuluvat nopeasti, ottakaa kaikki irti jokaisesta vuodesta.
33 tänä vuonna, ja siinähän tuo menee. Jotenkin kolmenkympin rajapyykin jälkeen ei ole ollut niin paljoa väliä, ihan välillä unohdan olenko 31, 32 vaiko jo 33. :D
Varmaan kun olen itse ollut hyvin samankaltaisessa elämäntilanteessa sieltä nuoresta aikuisesta asti, eikä minulla ole mitään sellaisia suunnitelmia tai haaveita joissa ikä voisi olla esteenä, niin ikääntyminen ei tunnu niin "pahalta".
Minä täytän 56, että repikää siitä.
Muistan, että ahdistuin itsekin kolmekymppisenä, kun olen muka niin vanha. Parhaat vuodet ovat vasta edessänne! Nauttikaa!
Mitä te täällä valitatte.
Minä täytän syksyllä 43 vuotta ja se on ihanaa. Elämä on ihanan leppoisaa.
Hyvää syntymäpäivää!
Tuntuu, että tuosta eteenpäin vain hujaus ja olen kohta 50 vuotta. Sinun ikäisenä sain kolmannen lapseni ja elämä oli sitä pikkulapsiperhearkea, mitä jo tämän ikäisenä miettii, miten äkkiä se aika meni. Ihan niinkuin kaikki sanoivat :D
Jo nyt kaipaan niitä aikoja, vaikka ihan hetkihän siitä oli!
Tee valintoja, jotka tekevät arjestakin mukavaa!
Kaikkea ihanaa sinulle!
Mä täytän 60v. Ei paljoo naurata.
Vierailija kirjoitti:
Voit tietysti uskotella itsellesi noinkin.
Eiköhän kuitenkin me molemmat tiedetä että parhaat vuotesi meni jo aikoja sitten.
Eli olet vielä suhteellisen nuori, itse täytän tänävuonna jo 56v.
Vierailija kirjoitti:
39 tänä vuonna ja tämä jos jokin ahdistaa. Nyt on vain nautittava elämästä mahdollisimman paljon loppuelämä kaikkien näiden kituvuosien jälkeen. Nyt on aikaa itselle.
Sul ei vissiin oo lapsia, monilla on pahimmat ruuhkavuodet juuri tuon ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kakarahan sinä vielä olet.
Joko olet kaivanut hautasi valmiiksi?
34 on hyvä ikä jälkeenpäin katsoen :D
30-vuotispäivillä muakin ahdisti, ahdistus liittyi siihen, että ei ollut työtä, lasta tai parisuhdetta. Nyt 50-vuotiaana menee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tietysti uskotella itsellesi noinkin.
Eiköhän kuitenkin me molemmat tiedetä että parhaat vuotesi meni jo aikoja sitten.
Outo kommentti, mistä sinä tiedät milloin kenenkin parhaat vuodet on, joillakin ne voi olla alle kolmekymppisenä kuntaas joillain reilu viisikymppisenä.
Minä täytän 38 :( en tykkää vanhenemisesta.