Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottavan viimeiset päivät

Vierailija
06.02.2026 |

Nyt, kun maailmalla on nykyistä järjestystä jäljellä vain reilu 10 päivää, mietin mitä haluan tehdä. Päätin että käyn tänään kaupassa ja sen jälkeen linnoittaudun asuntooni. Seuraan tapahtumia netin ja myöhemmin radion avulla. Olen ollut tuhma, tiedän että noutaja tulee. Mutta en pelkää. Olen tehnyt sen mitä minun on käsketty tehdä. Ei, minun ei tarvitse ajatella itse. 

No, vaikket uskoisi sanaakaan viestistäni, tarkista sentään kotivarasi, tänä viikonloppuna, koska ensi viikonloppuna maailmalla ovat myllerrykset jo alkaneet. Niin maan kuori kuin avaruus kuin muutama johtajakin pistävät käsityksiämme uusiksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelätä ei kannata ja kodin kuori ei auta.

Vierailija
2/4 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko yksi 17.2 höyrähtänyt? Kumma kun taivaan ilmiöiden aikana ilmaantuu aina näitä huuhaa-kahjoja. No, pidä uskosi. Huomaat että aurinko nousee myös 18.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen vuosi vaihtuu käärmeestä 17.2. Samana päivänä voidaan havaita rengasmainen auringonpimennyts etelämantereella. Auringonpilkku AR4366 räjähtää ja lähettää maahan tappavia säteitä 17.2.2026. Seuraavana yönä on uusi kuu. Monet ennustajat ennustavat että tästä alkaa muutos, joka kolmessa vuodessa muuttaa koko maapallon ja ihmiskunnan. Eräs eukko sanoi tubessa että hyökyaalto tuhoaa Californian. 

Netti on täynnä tietoa, oikeaa ja väärää. Kannattaa lukea noita tietoja vähän toinen silmä kiinni, ei kaikkein järkyttävimmät jutut hypi silmille. 

Vierailija
4/4 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlopun hysteerikko ilmestyi.

Ole varovainen kotimatkalla, voit liukastua ja loukkaantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän