Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehille jotenkin vaikeaa, jos nainen on älykäs?

Vierailija
06.02.2026 |

Musta tuntuu, että miehet ei kestä sitä, etteivät saa päteä ja opettaa mua, vaan mä tiedän paljon enemmän jopa teknisistä asioista kuin he. Onko tuo syy siihen miksi todella harva mies "tuntee kipinää" mun suhteen? Ulkonäöstä ei ole kyse, koska sen he ovat jo todenneet sopivaksi Tinderin profiilikuvissa tms.

Kommentit (493)

Vierailija
461/493 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen erityisen hyvin toimeen kaikenlaisten besservissereiden kanssa sukupuolesta rippumatta.

Vierailija
462/493 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, onko se älykäs nainen niitä, joiden pitää itse koko ajan päteä ja "haastaa". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/493 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies, enkä jaksa lainkaan innostua ei-älykkäistä naisista. Mieluummin valitsen älykkään ja vaikka vaatimattomamman näköisen naisen kuin kauniin mutta tyhmän.

Nykyinen naisystävä on selkeästi minua älykkäämpi ja hänellä on kaksi korkeakoulututkintoa. Myös ex-vaimollani oli kaksi korkeakoulututkintoa.

Vierailija
464/493 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yrität päteä joka asiassa ja aiheessa, tuskin ketään jaksaa kuunnella loputtomiin. On paljon sellaisia ihmisiä jotka luulee tietävänsä kaiken..ehkä olet sellanen nainen ja se voi olla hyvin rasittavaa monelle miehelle, myös naiselle

Vierailija
465/493 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin että monille miehille se on pelottavaa kun nainen on sekä kaunis, itsevarma, kiltti että älykäs! Tämä yhdistelmä saa heidät tuntemaan itsensä pieneksi :D Toki miehiäkin on erilaisia. Toiset tykkäävät naisista jotka ovat vahvoja ja kauniita!

Oletko mies vai nainen?

Jos olet mies, mikä saa sinut puhumaan kenenkään muun kuin itsesi puolesta?

Jos nainen, mitä sä spermaviemäri luulet tietäväsi?

Naiset ovat pelkkiä miesvihaajia jotka tappavat vauvansa.

Entäs oma puolisosi, vai onko hän mies?

Vastaa, oletko mies vai naaras?

Olen eri

Vierailija
466/493 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta se käy hieman hankalaksi jos naisella on paisunut ja suorastaan harhainen käsitys itsestään ja se menee reippaasti narsismin puolelle. Uskoisin että sama se on toisin päinkin.

Uskoisit?, mutta toisinpäin olet varma.

Vierailija
467/493 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiselle jotenkin vaikeaa, jos mies on tyhmä/lyhyt/köyhä?

Vierailija
468/493 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla oikeassa, että tuo sammuttaa kipinän.

Mieti, miltä sinusta tuntuisi, jos mies alkaisi neuvoa sinua kuukautissuojien valinnassa, hiustenhoidossa tai ammatissasi, jonka hallitsisi paremmin kuin sinä. Tarkoitus voisi olla yhtä hyvä kuin sinullakin, mutta saattaisi tuntua liian tunkeilevalta. 

Parisuhde ei ole kilpailu paremmuudesta tai osaamisesta, vaan yhteispeli, jossa pätee hienotunteisuuden säännöt.

Ehkä tietäväinen asenne häiritsee muissakin ihmissuhteissa. Sitä ei välttämättä tule ajatelleeksi.

Näin kerran kaupassa, kun mies näytteli eri kuukautissuojia naiselle alahyllyyn kumartuen ja nainen seisoi suorassa ja katseli hiljaa selittävää miestä. Tämä oli totta.

Vierailija
469/493 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit olla oikeassa, että tuo sammuttaa kipinän.

Mieti, miltä sinusta tuntuisi, jos mies alkaisi neuvoa sinua kuukautissuojien valinnassa, hiustenhoidossa tai ammatissasi, jonka hallitsisi paremmin kuin sinä. Tarkoitus voisi olla yhtä hyvä kuin sinullakin, mutta saattaisi tuntua liian tunkeilevalta. 

Parisuhde ei ole kilpailu paremmuudesta tai osaamisesta, vaan yhteispeli, jossa pätee hienotunteisuuden säännöt.

Ehkä tietäväinen asenne häiritsee muissakin ihmissuhteissa. Sitä ei välttämättä tule ajatelleeksi.

Naaraille se on aina kilpailua

resursseista

Kas kun ei nartuille.

Vierailija
470/493 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin vaikeaa hyväksyä että tuollaisiakin miehiä on olemassa? 

Jos vaikka 0,1% miehistä on tuollaisia, oikeuttaako se ap:n sanomaan "miehet sitä, miehet tätä"

Miksi te spermaviemärit tapatte potilaita ja lapsianne? Onko sulla tarve pakastaa vauvoja?

Olet sairas, kuten kaikki naiset

Mikä sinut oikeuttaa yleistämään kaikki naiset sairaiksi?

Sama mikä oikeuttaa sinut yleistämään kaikki miehet tuollaisiksi mitä tässä ketjussa sönkötetään

Niin muakin oikeuttaa toi sama, että yleistät kaikkia naisia koskevaksi. Taisit keksiä ikiliikkujan.

Vierailija
471/493 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä älykäs naaras. Ei sano lopulta mitään muuta kuin halvenna kanssa keskustelijaa. Tyypillistä pelkälle naaraalle. Hyvä!

Et sinä ole mikään keskustelija. Puskista huutelija korkeintaan. Opettele muuten yhdyssanat ja kielioppi ennen kuin alat pätem

Mitä itse teet?

Ai huutelet puskasta? Runkkaatko samalla? Ajattelet kuinka nyt pääsit näpäyttää miestä?

Etkö saa pillua kosteaksi muuten?

Ooohhh mikä uros....

Vierailija
472/493 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisille miehille joilla on terve itsetunto, muunlaisten miesten kanssa ei kannata seurustella. 

Vierailija
473/493 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuuko parisuhteessa toisen jatkuvaan neuvomiseen? Vai miten tämä kestämättömyys tulee esiin? Olet innokas väittelijä? 

En mä neuvo, mutta en ala keskustelussa esittämään tyhmää tai vaan nyökyttele hyväksyvästi, jos mies selittää "asiantuntijana" jotain väärää tietoa.

Ap

En ole itse törmännyt tällaiseen ongelmaan, en kotona enkä työelämässä. 

-DI nainen

Minä törmään tällaiseen jatkuvasti. Onneksi lähimmät ihmiset kollegat arvostavat tietoani ja osaamistani, mutta kyllä miehet jatkuvasti pitävät hieman tyhmänä tai jotenkin mielipiteitä mitättömämpänä kun kyseessä on kaunis nainen. Erityisesti, jos ovat matalammassa asemassa. 

Olen todella yllättynyt, että sinä et tällaiseen törmää. 

-toinen DI nainen

Vierailija
474/493 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiselle jotenkin vaikeaa, jos mies on tyhmä/lyhyt/köyhä?

Muiden tyhmyys on vaikeaa aina. 

Ricky Gervaisiä lainaten

Kun olet kuollut se on se on tuskallista vain muille. ... Sama pätee, kun olet tyhmä. 

Vierailija
475/493 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä älykäs naaras. Ei sano lopulta mitään muuta kuin halvenna kanssa keskustelijaa. Tyypillistä pelkälle naaraalle. Hyvä!

Et sinä ole mikään keskustelija. Puskista huutelija korkeintaan. Opettele muuten yhdyssanat ja kielioppi ennen kuin alat pätem

Mitä itse teet?

Ai huutelet puskasta? Runkkaatko samalla? Ajattelet kuinka nyt pääsit näpäyttää miestä?

Etkö saa pillua kosteaksi muuten?

Ooohhh mikä uros....

Tuollaisen kun saisi omakseen... ai että.

Vierailija
476/493 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mies, joka tietää jostain ihan eri alasta kuin sinä, ja sitten voitte molemmat opettaa toista vuorotellen.

Vierailija
477/493 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuuko parisuhteessa toisen jatkuvaan neuvomiseen? Vai miten tämä kestämättömyys tulee esiin? Olet innokas väittelijä? 

En mä neuvo, mutta en ala keskustelussa esittämään tyhmää tai vaan nyökyttele hyväksyvästi, jos mies selittää "asiantuntijana" jotain väärää tietoa.

Ap

En ole itse törmännyt tällaiseen ongelmaan, en kotona enkä työelämässä. 

-DI nainen

Insinöörimiehet onkin oma lukunsa. Itsellä

Kokemusta myös ja ihan huipputyyppejä. Fiksuja ja hyvät käytöstavat. Voi keskustella lähes mistä tahansa. 

Vierailija
478/493 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Älykkyys olisi hyvä piirre sekä naisessa että miehessä.

Vierailija
479/493 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exälle oli kova paikka. Hän oli hvvällä tuulella, jos nauroin hänen puujalka vitseille. Myöhemmin sain tietää, että hän petti minua tehden seksuaalista väkivaltaa naisille.

Vierailija
480/493 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kaikille, mutta tietyn tyyppisille miehille. Yleensä he ovat älyltään joko keskivertoa tyhmempiä tai kertakaikkisen keskinkertaisia. Juuri se saa heidät uskomaan sellaista soopaa kuin että naiset eivät olisi yksilöitä vaan luonnostaan jotenkin yksinkertaisia ja avuttomia, ja että heidät hurmaa mies joka näyttää ns. ylivertaiset taitonsa ja älynlahjansa. Suuttuvat jos naisen reaktio ei olekaan uuh ja aah. Mutta tällaisia miehiä löytyy myös niistä jotka ovat muutoin älykkäitä, mutta sosiaalinen älykkyys alkukantaisella tasolla, jolloin sisäistävät noita samoja epätieteellisiä naisvihamielisiä ajatuksia.

Naisen ei oikeastaan kannata pariutua kuin vain miehen kanssa joka on älykäs, erityisesti sosiaalisesti älykäs. Kaikille ei riitä, mutta onneksi sinkkuuteen ei kuole.