Onko naisia vihaavan ja halveksivan miehen äitisuhde kunnossa?
Osaako joku tietävämpi kertoa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minun eksä oli 33-vuotias naisia vihaava incel kun tavattiin. Mutta hän rakasti ja ylisti äitiään. Mies oli siis täysin kokematon, ei ollut koskaan edes suudellut naista. Mutta hänen äiti ei pitänyt minusta (sillä olen konservatiivinen ja hänen äiti oli libeaali) joten hän käski poikaansa jättää minut. Poika totteli. Opein sen, etten koskaan enää ole mammanpojan kanssa.
Pikkuisen aiheen vierestä vielä, mutta olen myös humannut, että monet miehet ihailee äitinsä kaltaisia naisia. Vaikka joku mies ei olisikaan ns. mammanpoika, niin äidin piirteet viehättää monia miehiä myös muissa naisissa. Tuon mammanpojan äiti oli hyvin pomottava ja lihava blondi, kun taas itse olen lempeä, siro brunette. En siis varmaan oikeasti edes ollut hänen naismakuunsa sopiva, mutta kun kerran sai mahdollisuuden, niin hän tarttui siihen. Jatkossa olen tarkempi sen suhteen, millaisen miehen valitsen.
Miettikää, tuokaan naaras ei kelvannut kuin 33v kokemattomalle incelille.
Tai no, ei kelvannut edes sille.
Kertoo paljon palstamammojen tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisviha sitä että kritisoi sannamarinia?
Voi voi, eikö äitisi kosketellut pippeliäsi, vaikka esittelit hänelle erektiotasi?
Siinä esimerkki miehiä vihaavasta spermaviemäristä. :)
Ei äitisi kieltäytyminen seksuaalisesta kanssakäymisestä ole merkki miesvihasta, vaan normaalista psykoseksuaalisesta käyttäytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihetta olen miettinyt myös, omakohtainen kokemus, mutta äitisuhteen vaikutus mieheen ei varsinaisesti minulle valjennut ikinä. Eli minulla oli avomies, joka kohteli minua kuin roskaa, puhui halventavasti, huusi, nimitteli, alisti, kontrolloi ja petti.
Äitiään hän liehakoi ja esim. suorastaan lässytti tälle puhelimessa. Meni tekemään äidille palveluksia heti kun tämä pyysi ja oli luonaan usein yötä.
Seksuaalinen rakkaus saattaa yllättää yllättävänkin parin, mutta kun lempi leimahtaa se on oksat pois!
Jaahas, Pedo-Persu Pervolainen Rutsavaaran Persukylältä avautuu kotioloistaan ja äitisuhteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihetta olen miettinyt myös, omakohtainen kokemus, mutta äitisuhteen vaikutus mieheen ei varsinaisesti minulle valjennut ikinä. Eli minulla oli avomies, joka kohteli minua kuin roskaa, puhui halventavasti, huusi, nimitteli, alisti, kontrolloi ja petti.
Äitiään hän liehakoi ja esim. suorastaan lässytti tälle puhelimessa. Meni tekemään äidille palveluksia heti kun tämä pyysi ja oli luonaan usein yötä.
Seksuaalinen rakkaus saattaa yllättää yllättävänkin parin, mutta kun lempi leimahtaa se on oksat pois!
Jaahas, Pedo-Persu Pervolainen Rutsavaaran Persukylältä avautuu kotioloistaan ja äitisuhteestaan.
Projisoitko omaa psyykeä vai rakennatko olkiukkoja?
Vielä kun löytyis jostain sellainen naisia vihaava mies. Puhetta on kyllä paljon, vähemmän villoja.
Ei ole kunnossa äitisuhde välttämättä, että äiti olisi tukenut tai isä. Lisäksi voi olla edellisiä riitoja exien ja muiden kanssa, joita mies ei käsitellyt itsekseen. Tai työpaineet. Päihteet?
EI
Ehkä äitinsä hyväksikäytti rumaa poikaansa vajan hämärässä valossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kunnossa äitisuhde välttämättä, että äiti olisi tukenut tai isä. Lisäksi voi olla edellisiä riitoja exien ja muiden kanssa, joita mies ei käsitellyt itsekseen. Tai työpaineet. Päihteet?
Tyhmän miehen miehen mielestä mikä tahansa voi olla naisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity äiti suhteeseen vaan kyvyttömyyteen muodostaa sosiaalisia suhteita ja krooniseen neitsyyteen kun kukaan nainen ei anna totaali luuserille
Autismi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisviha sitä että kritisoi sannamarinia?
Voi voi, eikö äitisi kosketellut pippeliäsi, vaikka esittelit hänelle erektiotasi?
Siinä esimerkki miehiä vihaavasta spermaviemäristä. :)
Ei äitisi kieltäytyminen seksuaalisesta kanssakäymisestä ole merkki miesvihasta, vaan normaalista psykoseksuaalisesta käyttäytymisestä.
Tässä naaras projisoimassa. Hän himoitsee veljenpoikaansa ja kuvittelee että se on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmän miehen miehen mielestä mikä tahansa voi olla naisten vika.
Hyvä, palstan spermaviemärit ovat sinusta siis tyhmiä kun kaikki on mielestänne miesten vika
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tällaisia aloituksia tehtailevan isäsuhde kunnossa? 🤔
Niinpä pitäisi käydä psykiksellä juttelemassa, lapsuuden isä ongelmista ja traumoista.🤨🤨🤔
Jordan Peterson teki aikoinaan tutkimusta sarja m rhaajista ja hän sanoi että 90% heistä oli isättömiä ja hankala äitisuhde. Myös USA:n mustien ghetoissa on tilanne että 75% pojista on isättömiä ja ilman positiivista isänmallia. Nämä pojat löytävät sitten isänmallin jostain jengipomoista. Rap- kultturi on naista halventavaa. Matsomies on henkisesti pikkupoika joka ei ole koskaan kasvanut aikuiseksi. Hän on jäänyt ikuisesti taaperotason primäärinarsistisiin kaikkivoipaisuusfantasioihin ja pelkoon ja vihaan "tyttöjä kohtaan", "tytöt on tyhmiä"
On jopa sanottu että nainen ei osaa kasvattaa miestä. Se on yhtä mahdotonta kuin koiran kasvattaa kissa. Nainen ei ymmärrä eikä tiedä miehistä mitään. Pikkupojan iässä ratkaiseva on 5-6 vuotta eli oidipaalivaihe, jolloin poika tarvitsee isän joka kiskoo hänet pois äidin suojelevista helmoista miesten maailmaan "koheltamaan".
Äidin helmoissa kasvaneesta pojasta ei kasva aina miestä vaan vihaa täynnä oleva "aikuinen pikkupoika" uhriutuva, itsekäs tapaus, jonka pyykit äiti pesee vielä vanhanakin ja kuskaa ruokaa pojalleen. Poika riehuu netissä että naisten pitäisi huolehtia hyväähyvyyttään hänen seksuaalisista tarpeistaan koska naisen rooli hänelle on kaikkensa hänelle antava ja hänet etusijalle asettava "äiti-hahmo". tämä "äitihahmo" eli "nuori nainen" on sitten epäreilu kun ne jakaa "nannaa" kaikille muille paitsi ei hänelle. Pitäisi hänen mielestään olla joku laki että naisten pitää tarjota nannaa kaikille miehille tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jordan Peterson teki aikoinaan tutkimusta sarja m rhaajista ja hän sanoi että 90% heistä oli isättömiä ja hankala äitisuhde. Myös USA:n mustien ghetoissa on tilanne että 75% pojista on isättömiä ja ilman positiivista isänmallia. Nämä pojat löytävät sitten isänmallin jostain jengipomoista. Rap- kultturi on naista halventavaa. Matsomies on henkisesti pikkupoika joka ei ole koskaan kasvanut aikuiseksi. Hän on jäänyt ikuisesti taaperotason primäärinarsistisiin kaikkivoipaisuusfantasioihin ja pelkoon ja vihaan "tyttöjä kohtaan", "tytöt on tyhmiä"
On jopa sanottu että nainen ei osaa kasvattaa miestä. Se on yhtä mahdotonta kuin koiran kasvattaa kissa. Nainen ei ymmärrä eikä tiedä miehistä mitään. Pikkupojan iässä ratkaiseva on 5-6 vuotta eli oidipaalivaihe, jolloin poika tarvitsee isän joka kiskoo hänet pois äidin suojelevista helmoista miesten maailmaan "koheltamaan".
Äidin helmoissa kasvaneesta pojasta ei kasva aina miestä va
Vaikka poikalapsella olisi isä ja pääsisi elämään jotain koheltamis-tappeluelämää niin herää yllä todella iso kysymys miksi kukaan nainen haluaisi osallistua tuohon tai tuottaa tuollaista maailmaan. Poikia ja miehiä siis. Jos lapsi on kiva vain ekat 5v ja sen jälkeen silkka haittaeläin niin onko järkeä?
Tai miehiä vihaavien naisien isäsuhde. Sanna Marinillahan se ei nyt hyvä vissiin ollu.
Mun exä oli myös äidin tossunalla. Oli siinä suhteessa isäkin, joka oli ihan flegmaattinen, etäinen hissukka ja perässävedettävä. Tulee jotenkin mieleen kun katseli aikoinaan sitä "unelmahäitä" missä morsian oli usein kontroloiva "tahtoihminen" ja sulhanen oli niin perässävedettävä että alkoi oikeasti miettiä että halusiko se ukko edes naimisiin että oliko siltä kysytty mitään.
Onneksi älysin lähteä. Nykyään se jätkä on muuttanut äitinsä luokse, on ollut työtön 15v. ei muuta koulutusta kuin kesken jäänyt lukio, on lihonut ja sinkku. Äiti tekee kaikki kotityöt. Nän ne kerran kaupungilla, kulkevat yhdessä kuin joku aviopari. poika väittää kavereilleen että äiti asuu hänen luonaan, koska äiti on jo niin vanha ettei pysty asuun yksin ja hän on mielestään "omaishoitaja". Tätä vähän ihmetellään kun äiti ei ole vielä kuuttakymmentäkään ja vankasti työelämässä.
Olin jotain 18v. kun erehdyin seurusteleen hänen kanssaan hetken ja jo silloin silmään pisti kuinka äiti siivosi 20v. poikansa huoneen ja teki tälle voileipiä ja murehti onko tämä syönyt. Hänessä oli jo 20v. havaittavissa ilkeitä piirteitä esim. naista halventavia vitsejä. Ymmärrän jos muutama vitsi on kettuilua naisille mutta kun kaikki vitsit oli sitä. Naiset oli hänen mielestään heikkoja ja tyhmiä ja pahoja ja ansaitsivat kaiken pahan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole ristiriitaa. Mies ei ole päässyt itsenäistymään äidistään. Hän kohteli sinua kuten olisi halunnut kohdella äitiään, mutta ei uskaltanut.
Mulla oli mies, jolla oli lähes samat metkut kuin sinun miehelläsi. Hän käytännössä jurotti äitinsä suhteen, eikä päästänyt koskaan lähelleen. Ja ihan syystä. Mutta siis vahvasti uskon, että tapa jolla hän kohteli naisia tuli suoraan omasta äitisuhteesta.
No ei ole. Yleensä vähän oidipaalinen suhde äitiin. Häpeää sitä ja siksi vihaa yleisesti naisia. Surullinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
EI
Ehkä äitinsä hyväksikäytti rumaa poikaansa vajan hämärässä valossa?
Tai holvikaaren alla...
Minun eksä oli 33-vuotias naisia vihaava incel kun tavattiin. Mutta hän rakasti ja ylisti äitiään. Mies oli siis täysin kokematon, ei ollut koskaan edes suudellut naista. Mutta hänen äiti ei pitänyt minusta (sillä olen konservatiivinen ja hänen äiti oli libeaali) joten hän käski poikaansa jättää minut. Poika totteli. Opein sen, etten koskaan enää ole mammanpojan kanssa.
Pikkuisen aiheen vierestä vielä, mutta olen myös humannut, että monet miehet ihailee äitinsä kaltaisia naisia. Vaikka joku mies ei olisikaan ns. mammanpoika, niin äidin piirteet viehättää monia miehiä myös muissa naisissa. Tuon mammanpojan äiti oli hyvin pomottava ja lihava blondi, kun taas itse olen lempeä, siro brunette. En siis varmaan oikeasti edes ollut hänen naismakuunsa sopiva, mutta kun kerran sai mahdollisuuden, niin hän tarttui siihen. Jatkossa olen tarkempi sen suhteen, millaisen miehen valitsen.