Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
raskaanako?
29.04.2007 |
eli eilen oltiin juhlimas...alkoholi ei maistunut pätkän vertaa ja loppujen lopuksi tulu huono olo ja otin viimenään kokiksen...joka oli TOSI hyvää! alaselkää alkoi sit särkeä aivan kamalasti. nyt nietinkin et oisko käynyt nii hyvä tuuri et oisin tullu raskaaksi tällä kierrolla. rinnat ajoittain arat ja nippailee alavatsaa ja alapäätä. en enää muista oireista mitään...kolmatta ootellen! huomen kiertopvä 27......voiskohan jo uskaltautua ostaa testiä. edellisten kaa olen tiennyt raskaudestani jo ennen testin tekoa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mulla pitäs alkaa kans menkat keskiviikkona, testasin kuiteski hätähousuna jo tänää, nega tuli, ylläri. Jotenki kuiteskaan en vielä iha toivoa heittäny, kun mulla kans alko koskee tosi paljo alaselkään, siis siinä määrin, ettei ole enne menkkojen takii noi kovaa sattunu. Tissit ollu oviksesta asti ajoittain iha kipeet, nännit varsinki..Yleensä menkkatissikipu on koko rintaan ylettyvä kipu. Me lähetään tänää viihteelle kans, ja katotaa nyt maistuuko alkomahooli olleskaan..Aion ottaa muutaman ku nega tuli, mut toivoa elättelen kyllä! Plussan jälkee nollalinjalla. Kolmas ois kans haaveissa.