Mehän voitaisiin pitää palstan oma Raamattupiiri
Miltä kuulostaisi?
Voitaisiin sopia tietty viikonpäivä ja aika.
Tiedän, että täällä on monia uskovia.
Aina ei pääse kasvotusten tapahtuvaan kristittyjen yhteyteen. Silloin sitä yhteyttä voi olla täälläkin.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa hihulit paska.
Miksi olet noin vihainen siitä että jotkut haluavat perustaa vapaaehtoisen raamattupiirin?
Kuulostaa ihan kiinnostavalta mutta yritän vähentää täällä roikkumista
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä Raamattupiiri.
Ei todellakaan kuulosta!
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva idea mutta minä en osallistuisi, sen vallottaisi kuitenkin "fiksut" ja "huumorintajuiset" eiuskovat typeryyksillään. Johan ne heti tähänkin hyökkäsivät. Aina kun on uskoville tarkoitettu aloitus ne tulevat kuin karhu hunajapesän kimppuu ilkkumaan. Silloinkin kun kyseessä olisi raamattuilta asioiden jakamisineen ja rukouksineen, ei mikään pelkkä keskustelu raamatusta tms.
Niinhän se menee. Terhi Tervashonkakin kertoi kuinka heidän harrastuksenaan oli mennä paikalliseen helluntaiseurakuntaan haastamaan uskovia. Sitä tekivät paloittelum urhapäivänäkin.. Sitä voi sitten jokainen mielessään miettiä kuinka viisasta tuo harrastus on kun lopputulosta katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Jehovilla on ollut huoli mailmantilanteesta jo vuosia eikä partaveijari saa trumppia, putinia, riikkaa tai urpoa polvilleen Kuka helvetti tuollaiseen uusavuttomaan uskoo kun mitään ei saa aikaiseksi ?
Kukaan ei tiedä mitä Jumala suunnittelee.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva idea mutta minä en osallistuisi, sen vallottaisi kuitenkin "fiksut" ja "huumorintajuiset" eiuskovat typeryyksillään. Johan ne heti tähänkin hyökkäsivät. Aina kun on uskoville tarkoitettu aloitus ne tulevat kuin karhu hunajapesän kimppuu ilkkumaan. Silloinkin kun kyseessä olisi raamattuilta asioiden jakamisineen ja rukouksineen, ei mikään pelkkä keskustelu raamatusta tms.
No mutta, mikä sinulle nyt, hyvä uskis, tuli? Miksi otat oikeudeksesi tuomita muita?
Tänne kaikki kihniäläiset pihkakyyneleet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, mikä sinulle nyt, hyvä uskis, tuli? Miksi otat oikeudeksesi tuomita muita?
Missä tuossa tuomitaan muut? Eri
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerro tämän päivän aihe.
Huarinteko ja varaastamine
Vierailija kirjoitti:
Toivo on hyvä aihe. Mitä Raamatunpaikkoja teille tulee mieleen kyseisestä aiheesta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden kaksoiskäsky!
Ahdistus ja masennus voivat olla myös sitä kun Pyhä Henki pysäyttää kuuntelemaan sanomaansa. Tai estää tekemästä enempää vahinkoa. Minulla on kokemusta useammastakin voimakkaasta vastoinkäymisestä, jotka estäneet hölmöilyni.
On mahtava idea, mutta täällä ei kyllä onnistu, häirikköjen takia. Lisäksi saattaa ketju poistua milloin tahansa.
Löytyyköhän joku uskoville tarkoitettu palsta, jossakin, missä ei olisi muita aiheita ? Toki f- bookissa on eri ryhmiä, ja suomi 24 palstalla on uskontoaiheisia ketjuja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuossa tuomitaan muut? Eri
" ei uskovat typeryyksillään"
Vierailija kirjoitti:
"Miksi juuri minun tapani uskoa on oikea"
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus ja masennus voivat olla myös sitä kun Pyhä Henki pysäyttää kuuntelemaan sanomaansa. Tai estää tekemästä enempää vahinkoa. Minulla on kokemusta useammastakin voimakkaasta vastoinkäymisestä, jotka estäneet hölmöilyni.
Minulla on aivan samanlaisia kokemuksia.
Ap
Vaikka tänään.
Ap