Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hatkanuori löytyi kuolleena.

Vierailija
04.02.2026 |

Tuota pelkäsin itsekin, kun oma lapsi karkaili laitoksesta monet kerrat. Onneksi on taakse jäänyttä elämää.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan aloittajankin tapauksessa syy se, että lapsi ei jaksa alati vaihtuvia "isäpuolia"?

Jep, tai äidillä elämänhallinta muutenkin hukassa niin on hyvä pitää yllä sädekehää sanomalla että tein rakkauden teon kun tein omasta lapsestani lasun...

Näitä yh äitejä joilla on elämänhallinta hukassa on yllättävän paljon kun pitää silmänsä auki kun saattaa lapsen kouluun. 

Vierailija
102/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan aloittajankin tapauksessa syy se, että lapsi ei jaksa alati vaihtuvia "isäpuolia"?

Jep, tai äidillä elämänhallinta muutenkin hukassa niin on hyvä pitää yllä sädekehää sanomalla että tein rakkauden teon kun tein omasta lapsestani lasun...

Näitä yh äitejä joilla on elämänhallinta hukassa on yllättävän paljon kun pitää silmänsä auki kun saattaa lapsen kouluun. 

Jatkan vielä omasta eksästäni jolla ollut tähän mennessä mun jälkeen tietääkseni kolme eri miestä, kaksi asuikin hänen luonaan ja molemmille joutui hakemaan häädön omasta asunnostaan.. Joutui muuttamaan vuokralle pieneen yksiöön siksi aikaa että äijä saatiin ulos asunnosta.

Mitä tuollainen aiheuttaa lapsen kehitykselle? varmasti vahinkoa, oma tyttöni on nyt 12v ja onneksi nyt on ollut pari vuotta seesteisempää äidillään.

Noi kaikki miehet ovat olleet kuulemma niin ihania, oikein unelmien miehiä mitä olen kuullut yhteisiltä tutuilta some:een hänen laittavan. Mut totuus onkin sitten se toinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hatkanuori......😅🤣🤣🤣

Niin? Mikä noin naurattaa? Nuori joka otti hatkat ja menehtyi on niin huvittava juttu että monen emojin kanssa pitää ilonsa ilmaista, vedet silmistä valuen kun niin nauraa tyrskyttää.

Tuo sama vähä-älyinen hirnuu kaikissa ketjuissa.

Vierailija
104/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä omasta eksästäni jolla ollut tähän mennessä mun jälkeen tietääkseni kolme eri miestä, kaksi asuikin hänen luonaan ja molemmille joutui hakemaan häädön omasta asunnostaan.. Joutui muuttamaan vuokralle pieneen yksiöön siksi aikaa että äijä saatiin ulos asunnosta.

Mitä tuollainen aiheuttaa lapsen kehitykselle? varmasti vahinkoa, oma tyttöni on

Missä itse olit tuon ajan kun et huolehtinut lapsestasi? Hyvä se on eksää arvostella, mutta todenteolla ihmettelen miksi et itse ottanut koppia omasta lapsestasi. 

Vierailija
105/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät kuka on yh? Samoinhan sinua siellä koulun pihalla voidaan yhärinä pitää. Emme mekään mieheni kanssa vie yhdessä lasta kouluun vaikka naimisissa olemme. Toinen vie, miksi molempien pitäisi pönöttää siellä kun töihinkin on joidenkin mentävä.

Vierailija
106/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?...yksi kriminaali vähemmän tekemässä pahojaan tässä yhteiskunnassa...

Vierailija
107/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ole minua tämä uutinen liikuttanut minkään vertaan. ei näillä nuorilla ole vain samaa ihmisarvoa. ei kiinnosta heidän kuolema tai kärsimys

Vierailija
108/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollainen aiheuttaa lapsen kehitykselle? varmasti vahinkoa, oma tyttöni on nyt 12v ja onneksi nyt on ollut pari vuotta seesteisempää äidillään.

Noi kaikki miehet ovat olleet kuulemma niin ihania, oikein unelmien miehiä mitä olen kuullut yhteisiltä tutuilta some:een hänen laittavan. Mut totuus onkin sitten se toinen..

Just näin. Mikä hiton hinku naisilla on aina vaan löytää vähäksi aikaa joku 'niin ihana mies', joka ei ollutkaan ihana ja ei kun uutta etsimään. Ei siinä lapsia ajatella yhtään.

Vierailija
109/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli huostassa ovat lapsesi. Arvasin. Ja tottakai isää taas syytetään, eihän itsessä mitään vikaa ole. Olipa taas yllättävää. Sen verran rakkaudesta tiedän että minun lapsiani ei kukaan mihinkään laitoksiin vie, kynsin hampain rakkaista lapsistani pidän kiinni.

Niin sinä olet niitä ketkä eivät lastensa parasta ymmärrä. Jos lapsiasi uhkaisi huosta, niin sinä olisit niitä ketkä katoaisivat pentujensa kanssa vaikka huolta et osaa pitää. Kynsin hampain kirjaimellisesti roikut. Yhäkin, rakkaudesta sinä et tiedä mitään. Se paistaa kirjoituksestasi. Ja miehiä en massana syytä, uusi puolisoni on ihan eri maata kuin eksäni. Ja ennenkuin suutasi ehdit paukuttamaan, lisää lapsia ei ole tulossa.

Jotain vikaa kyllä kuitenkin on kun omista lapsistani ei ole koskaan tehty edes lastensuojeluilmoitusta, millään tavalla ei ole sossut lähestyneet. Si

Sinä et ole äiti. Kerro miten mies voisikaan olla äiti. Tämä on taas vain uusi aluevaltaus n a is  v ihaa itsessäsi lietsoessasi.

Vierailija
110/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en tunne kovin paljon empatiaa. En kyllä halua pilkatakaan, ehkä vähän säälin. Ei kaikista ole eläjiksi. Joskus on armollisempaa näin. 

Vierailija
111/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Mikä hiton hinku naisilla on aina vaan löytää vähäksi aikaa joku 'niin ihana mies', joka ei ollutkaan ihana ja ei kun uutta etsimään. Ei siinä lapsia ajatella yhtään.

Vastasit luuseri itsellesi. Tässä jo jokaiselle normaaliälyiselle on selvinnyt että olet lapseton ins eli.  Ensin väitit olevasi äiti, sitten muutuitkin isäksi. Yhteistä on vaan viha (ja pelko) naisia kohtaan.

Vierailija
112/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat selvästi omasta lapsuudestasi. Kannattaa hakea apua vaikka vasta nyt aikuisena.

Vierailija
113/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en tunne kovin paljon empatiaa. En kyllä halua pilkatakaan, ehkä vähän säälin. Ei kaikista ole eläjiksi. Joskus on armollisempaa näin. 

Sinä nyt et tunne empatiaa mitään kohtaan. Sitä paitsi sympatia on oikea sana tunnetiloista puhuttaessa.

Vierailija
114/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä tässä ketjussa puhutaan?

Vierailija
115/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kipeitä te ihmiset oikeasti olette? Aivan järkyttäviä kommentteja ketju täynnä. Kukaan, joka puhuu noin, ei voi hyvin. Oli provo tai ei. Hävetkää aikuiset ihmiset. 

Vierailija
116/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä nyt et tunne empatiaa mitään kohtaan. Sitä paitsi sympatia on oikea sana tunnetiloista puhuttaessa.

No sinähän varmaan tiedät minun tunteeni paremmin kuin minä itse. Kauhistelioiden pitäisi ymmärtää, ettemme kaikki jaksa surra moniongelmaisia ihmisiä. On täällä yhteiskunnassa sellaisiakin autettavia, joilla on vielä toivoa.

Vierailija
117/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollainen aiheuttaa lapsen kehitykselle? varmasti vahinkoa, oma tyttöni on

Missä itse olit tuon ajan kun et huolehtinut lapsestasi? Hyvä se on eksää arvostella, mutta todenteolla ihmettelen miksi et itse ottanut koppia omasta lapsestasi. 

Vuoroviikoin minulla ja usein sitten enemmänkin minulla, koska äidin luona olot olivat mitä oli. Kolme kertaa kävi niin että sosiaaliviranomaisten päätöksellä en saanut viedä lasta äidilleen. Syy ei sinänsä ollut suoranaisesti äidissä vaan oloissa siellä, kiitos näiden "ihanien isäpuolten"...

Vierailija
118/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroviikoin minulla ja usein sitten enemmänkin minulla, koska äidin luona olot olivat mitä oli. Kolme kertaa kävi niin että sosiaaliviranomaisten päätöksellä en saanut viedä lasta äidilleen. Syy ei sinänsä ollut suoranaisesti äidissä vaan oloissa siellä, kiitos näiden "ihanien isäpuolten"...

Vähän on nyt kyllä vaikea uskoa. Miksi et sitten saanut huoltajuutta kokonaan itsellesi. Et halunnut? Vähän vaikuttaa kyllä keksityltä tarinalta.

Vierailija
119/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset epäsosiaaliset ainekset saakin lisääntyä!  

Vierailija
120/133 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eläjiksi näiden ns.vanhemmistakaan.