Hatkanuori löytyi kuolleena.
Tuota pelkäsin itsekin, kun oma lapsi karkaili laitoksesta monet kerrat. Onneksi on taakse jäänyttä elämää.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Niin eli huostassa ovat lapsesi. Arvasin. Ja tottakai isää taas syytetään, eihän itsessä mitään vikaa ole. Olipa taas yllättävää. Sen verran rakkaudesta tiedän että minun lapsiani ei kukaan mihinkään laitoksiin vie, kynsin hampain rakkaista lapsistani pidän kiinni.
Niin sinä olet niitä ketkä eivät lastensa parasta ymmärrä. Jos lapsiasi uhkaisi huosta, niin sinä olisit niitä ketkä katoaisivat pentujensa kanssa vaikka huolta et osaa pitää. Kynsin hampain kirjaimellisesti roikut. Yhäkin, rakkaudesta sinä et tiedä mitään. Se paistaa kirjoituksestasi. Ja miehiä en massana syytä, uusi puolisoni on ihan eri maata kuin eksäni. Ja ennenkuin suutasi ehdit paukuttamaan, lisää lapsia ei ole tulossa.
Jotain vikaa kyllä kuitenkin on kun omista lapsistani ei ole koskaan tehty edes lastensuojeluilmoitusta, millään tavalla ei ole sossut lähestyneet. Sinulla on lapset huostaanotettu joka on viimeinen keino jos asiat ovat perseelleen. Joo, kukahan tässä on epäonnistunut. Kyllä minä ainakin haluan nähdä omia lapsiani joka päivä ja olla äiti. Jos ei halua niin ei kannata niitä lapsia edes hankkia. Sinun copetuksesi on lievästi sanottuna naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uutinen, ei pääse nytkin tekemään hänestä juttua parin vuoden päästä kun se olis tappanu jonku tytön
tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli huostassa ovat lapsesi. Arvasin. Ja tottakai isää taas syytetään, eihän itsessä mitään vikaa ole. Olipa taas yllättävää. Sen verran rakkaudesta tiedän että minun lapsiani ei kukaan mihinkään laitoksiin vie, kynsin hampain rakkaista lapsistani pidän kiinni.
Niin sinä olet niitä ketkä eivät lastensa parasta ymmärrä. Jos lapsiasi uhkaisi huosta, niin sinä olisit niitä ketkä katoaisivat pentujensa kanssa vaikka huolta et osaa pitää. Kynsin hampain kirjaimellisesti roikut. Yhäkin, rakkaudesta sinä et tiedä mitään. Se paistaa kirjoituksestasi. Ja miehiä en massana syytä, uusi puolisoni on ihan eri maata kuin eksäni. Ja ennenkuin suutasi ehdit paukuttamaan, lisää lapsia ei ole tulossa.
Jotain vikaa kyllä kuitenkin on kun omista lapsistani ei ole koskaan tehty edes lastensuojeluilmoitusta, millään tavalla ei ole sossut lähestyneet. Si
Sinulla ei mitään lapsia edes ole. Vedätin sua vaan katsoakseni miten säälittävää ja katkeraa tekstiä suollat. Olet tainnut aiemminkin kuulla olevasi säälittävä kun noin hyökkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoreni oli kolmatta kuukautta hatkassa, ja yritin saada poliisia ymmärtämään huoleni siitä, onko lapseni edes elossa ja missä. Poliisi vastasi, että kyllä se sitten löytyy kun lumet sulavat.
Sanoiko oikeasti? Ihan järkyttävää ja törkeätä.
No ei sanonut oikeesti. Pöljä.
Olet väärässä Pöljä. Sanoi kyllä.
Tuohon voi kommentoida vain, että kannattiko lähteä? Näin jälkeen päin ajateltuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoreni oli kolmatta kuukautta hatkassa, ja yritin saada poliisia ymmärtämään huoleni siitä, onko lapseni edes elossa ja missä. Poliisi vastasi, että kyllä se sitten löytyy kun lumet sulavat.
Toivottavasti Abdullah ja Kareem piti siitä hyvää huolta
Silloin ei vielä ollut mmuut tajia.
Ongelmanuoresta tulee tyypillisesti ongelma-aikuinen. Ja niitä on jo riittävästi.
Päihderiippuvaisesta lapsesta tekevät vanhemmat yleensä itse lasun.
Ihan vaan tiedoksi teille palstaviisaille.
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee itsetuhoisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä ihan pakko silloin hatkailla?
Onko pakko vittuilla? Lopputulos sama, erotuksena se että sinulla oletettavasti oli ikää parempaan harkintaan. Kuinkas kävikään? :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina noita kersoja karkaa noista laitoksista. Mitä hyötyä noista laitoksista on, jos ei ole yhtään kuria? Aidat ja sellit niin eiköhän pysy sisällä. Mutta kun ei viitsitä, ei kiinnosta, mut mut kun itsemääräämisoikeus. Siinä meni taas yksi. Oliko se kuoleman arvoista?
Mitä luulet maailman menettäneen?
Peukkupään?
Raiskurin?
No ei olisi peukkuakaan päässyt käyttämään tai r*iskaamaan jos olisi ollut koko ajan lukkojen takana.
eli kaikki mulkulliset lukkojen taakse
kannatan
Ei kaikki miehet r*iskaa. Tai no sinun lähipiiristäsi en tiedä kun ajatusmaailmasi on tuollainen, lienee selvää ettei kenenkään fiksun lähip
Kuolemassa ei epäillä rikosta. Mutta taas jonkun pitää syyllistää miehiä (kaikkia miehiä).
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tätä jankkaajat eivät suostu tajuamaan. Kynsin hampain pitävät mieluummin lapsensa itsellään kuin antavat ammatilliseen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuka helkutti tekee omasta lapsesta lasun? Kuin ampuisi omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tätä jankkaajat eivät suostu tajuamaan. Kynsin hampain pitävät mieluummin lapsensa itsellään kuin antavat ammatilliseen hoitoon.
Antaa urpojen jankata. Onneksi fiksujakin ja vastuullisia vanhempia on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime parsaa, daiju
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastaan rakastava ja hänelle hyvää toivova vanhempi. He eivät kynsin hampain roiku lapsissaan vaan osaavat ajatella nenäänsä pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko oikeasti? Ihan järkyttävää ja törkeätä.
Noitten etsiminen on vaan resurssien tuhlausta. On sitä poliiseilla oikeaakin ja täjdellisempää tekemistä. Jos nuori ei halua löytyä, niin ei se silloin löydy.
Vanhempana miettisin mitä olen tehnyt väärin, ettei oma nuori lapseni halua moneen kuukauteen olla missään tekemisissä kanssani.... Sen sijaan, että syyttelee vaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain on mennyt pahasti pieleen, että nuoresta ylipäätään tulee päihderiippuvainen.
Hyvä uutinen, ei pääse nytkin tekemään hänestä juttua parin vuoden päästä kun se olis tappanu jonku tytön