Mies lipsautti erään entisen tyttöystävänsä toimineen mallina. Alko ärsyttää.
Kommentit (5)
mutta ap, miksi tosiaan ex-malli-tyttöystävä ärsyttää? Katsopa tarkemmin malleja, voisko tavallisemman näköisiä ihmisiä olla? Mieti mille näyttävät ilman meikkiä, tavallisissa kotiverkkareissa, tukka hapsottavana, ilman kammottavaa poseerausta... Ihan taviksia nekin on, mutta ehkä pitkiä ja hoikkia (nykyisin jopa laihoja).
Ei malli ole välttämättä edes kaunis. Ja jos ei ole ollut huippumalli, ei ole tarvinnut senkään vertaa olla ulkonäköä, tietyt mitat riittävät.
Suotta itseäsi moisella piinaat...
vaika näitä nuoria teinityttö " mallejahan" muotimaailmassa riittää että huh huh.. Aika moni ei ole juuri minkään näköinenkään edes.
prinsessa, joka on poseerannut kierrätyskeskuksen ilmoituksessa sähkökaapin kyljessä tai maannut patjamainoksessa paikallisen karaoketähden vieressä. Minuakin pyydettiin MissSuomi-karsintoihin, vaikka olen ihan tavallinen tollukka. Älä vaivaa päätäsi moisella!
vähän asian vierestä...
mutta siis, minunkin mieheni eräs ex on ollut mallina ja omistaa silikonirinnat... joskus suhteemme alussa se häiritsi ja ärsytti mua, ehkä siksi että ajattelin miehen haluavan juuri sellaisen ja sellainen minä en ole joskaan en ämpäri-rumakaan. =D
nyt ne on menneen talven lumia, tiedän miehen rakastavan minua ja perhettämme!