Omaishoitaja: miksi et vaan lähde?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki omaishoitajat eivät ole vasemmistolaisia oma "perse ensin"-ajattelijoita.
Humaanilla ihmisellä on vastuu ja kunnioitus.
Joo niin, oikeistohan se haluaa maksaa tukia ja kaikkea hyvää 🤦
Vierailija kirjoitti:
Kaikki omaishoitajat eivät ole vasemmistolaisia oma "perse ensin"-ajattelijoita.
Humaanilla ihmisellä on vastuu ja kunnioitus.
Kokkareet persloisten, huurujen ja epäkristillisten kanssa ovat näyttäneet tässä kolmen vuoden aikana "inhimillisyytensä". Ketkä jäävät sitten jäljelle, kun keskusta pettää aina?
Omaisten yli 70 % on naisia. Miksu miehet on itsekkäitä psskoja?
Tämänkö takia perheväkivaltaa koitetaan nostaa Tiktokissa? Myönnätte miesten olevan käytännössä rescuetapauksia. Periaatteessa olisi ihan sama mitä teette ja ajattelette, mutta olette ruvenneet hyökkimään sinkkujen naisten ohella piestyjenkin (varattujen!) kimppuun, niin tästä on pakko puhua. Miesten "siniset pallit" eivät muuten sitten ole naisten ongelma. Sinertävät pussit oli vuosikymmeniä kestänyttä propagandaa saada naiset tyytymään.
Ei omaishoitajan välttämättä tarvi jäädä töistä pois. Moni on omaishoitaja työelämän ohessa.
Mihinkä sitä lähtis omasta kodistaan? Että itse muuttaisi rupuiseen yksiöön ja jättäisi omaisen kotiin, jossa ollaan oltu yhdessä vuosikymmeniä.
Tämä erottaa ihmisiä. Tunnen naisen, joka luopui down-lapsestaan koska "mä tiedän että mä en olisi kestänyt sitä, se ei olisi tehnyt hyvää mulle". Meni naimisiin nelikymppisenä ja teki lapsen viime tingassa. Ero tuli lapsen saatuaan. No mitä tuo sitten hänen lausumansa oikeasti tarkoittaa, mene ja tiedä. Tietysti jos väkivaltaa, se on lapsenkin etu. Mutta nainen on tyyliltään hienohelma, kosmetiikan alalla tehnyt työnsä. Enemmän ajattelen että se oli itsekkyyttä.
Mutta hyvä aloitus. Itsekin taistelen itseni kanssa henkisesti tässä. En tiedä, onko musta omaishoitajaksi.
Olen ollut omaishoitaja 30 vuotta, enkä ole koskaan äänestänyt vasemmistoa.
Toivottavasti kukaan ei uhraa ikinä minuuttiakaan elämästään sun auttamiseen missään tilanteessa.