Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kieltäytynyt puolisosi pyynnöstä seksiin gallup

Vierailija
03.02.2026 |

Jokainen varmaan joskus on kieltäytynyt, mutta.....

Kuinka usein kieltäydyt / olet kieltäytynyt puolisosi pyynnöstä seksiin

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ei ole sairaus mutta itse en halua silloin joten olen kieltäytynyt. Mies on ymmärtänyt asian, ei halua jos minusta ei tunnu hyvältä. Muuten en kieltäydy.

Vierailija
2/3 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä edellisessä suhteessa en koskaan ja tein usein itse aloitteita, koska seksi oli ihanaa. Muissa suhteissa pääsääntöisesti yhä enemmän ja enemmän kunnes lopetin aina ko. suhteen tai tapailun. Seksi oli huonoa. 

Nykyisessä suhteessa jos mies pyytää rehellisesti että tyydytän hänet niin voin sen tehdä, koska olemme naimisissa ja koen sen reiluksi. Mutta muuten kyllä torjun hänet melko säännöllisesti, koska hän harvemmin tarjoilee mitään kivaa. Palautetta on kyllä saanut nätisti, mutta hyvin selkeästi. 

On jotenkin itselleni ihan fine jos toinen itsekkäästi myöntää että haluaa vain omat kassit tyhjäksi. Se ei ärsytä. 

Sen sijaan on ihan kamalaa jos saa paskaa seksiä puoli minuuttia ja ukko hekumoi vieressä miten ihanaa oli kun ei ollut, taaskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muutaman kerran / kk tuleee torjuttua pyynnöt, mutta niin myös mieskin on liian väsynyt töiden jälkeen. Pidetään kuiteski tukkimiehen kirjaa näistä ja sitten kesäl8malla tasataan. Viime kesänä sain 10krt päättää milloin ja miten 😊

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän