Matkustaisitko työhaastatteluun 2h suuntaansa? (Itse työpaikka lähempänä)
Pitäisi käydä pääkonttorilla haastattelussa henkilökohtaisesti, ei video haastattelua tarjolla. Oli jo alustava puhelinhaastattelu.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Maksaako ne matkat? Jos ei niin en
Niin just. Kyllä töihin pitää tulla kotoa hakemaan ja jonkun muun pitää maksaa. Ei ole ihme jos työpaikat jää saamatta kun mitään ei viitsitä eikä jakseta, jos ei makseta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karenssiahan tuosta tulee jos kieltäytyy haastattelusta - ainakin ennen tuli.
Ap on jo töissä. Mitä karenssia??
En vastannut ap'lle vaan kommentoijalle jonka viestin näet kyllä tässä yllä ^.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on työtön, niin työkkäri (tai mikä sen nimi nykyisin onkaan) maksaa matkat.
Tämä! Minullekin on työkkäri maksanut matkat, kun olen käynyt työhaastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin just. Kyllä töihin pitää tulla kotoa hakemaan ja jonkun muun pitää maksaa. Ei ole ihme jos työpaikat jää saamatta kun mitään ei viitsitä eikä jakseta, jos ei makseta.
Työttömälle voi todellakin olla rahakysymys lähteä 2 tunnin matkan päähän haastatteluun. Työvoimatoimistoon voi tehdä matkakorvaushakemuksen.
Jos ei rekrykonsultti viitti sitä vaivaa nähdä että tulee wiskipullon ja tarjouksen kanssa minun ovelle, niin ei se työpaikka ole minun arvoilleni sopiva.
Eihän kaksi tuntia ole matka eikä mikään :D Olen käynyt opiskelupaikan pääsykokeissa 700km päässä ja työhaastattelussa parhaimmillaan 3000km päässä (ei ole nollavirhe).