Te jotka varaatte lääkäriaikaa: kuinka nopeasti teidän takasin soittopyyntöön vastattiin eli soitettiin takaisin?
Kommentit (15)
Muutaman kerran on käynyt et puhelin pirahtaa vaikka olen vieressä ja kun nappaan puhelimen niin tuut tuut, tuut. Automaattinen takaisin soitto ei huomioi verkon ruuhkin.
varaan ajat terveydenhuollon chatin kautta. puhelimitse niitä ei oikein tunnu saavan, mutta chatin kautta saa parhaimmillaan heti chatista sairaanhoitajan kautta labralähetteen, jos tarvis, tai sh käy kysymässä lääkäriltä mit tehdään
Maanantaina kun jätin pyynnön, torstaina soittivat.
Edellisenä perjantaina olin jättänyt oirekyselyn kautta yhteydenottopyynnön, "vastaamme yhden arkipäivän kuluessa". Vastasivat keskiviikkona. Vake-sote.
2 päivää. Lääkäriin toki en päässyt. Aikuisen korvakivun pitää kuulemma kestää 2kk ennen kuin pääsee edes hoitajalle.
Kerran eivät soittaneet ollenkaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Saman päivän aikana jos soittaa ennen klo 12.
Soitin eilen klo 8 heti kun oli mahdollista.
-Ap
Tunnin päästä jo lääkärissä,Turku,hyvä me!
Saman päivän aikana aina tullut takaisinsoitto. Eri asia sitten milloin pääsee sinne lääkäriin.
Helsingissä näin.
Tapahtuu sovelluksella, ajan voi valita ja vaikka samalle päivälle yleensä löytyy. Työterveys
Pari kertaa tullut muutaman tunnin sisään, joskus kestänyt pari päivää. Kaksi kertaa jäänyt takaisinsoitto saamatta.
Aina kun olen soittanut heti aamusta, on takaisinsoittokin tullut samana päivänä. Kerran soittelin vähän myöhemmin, niin soittivat sitten seuraavana päivänä.
Soitin kiireellisessä asiassa. Tunnin päästä taksisinsoitto ja samana päivänä lääkäriin. Helsinki.
en soita vaan kävelen luukulle ja saan siitä ajan
Netistä varaan ajan kenelle haluan ja milloin haluan. Suosittelen. Mehilainen.fi
Saman päivän aikana jos soittaa ennen klo 12.