LINTMANN itku kurkussa Ylen aamussa: hallitus ei ole leikannut tarpeeksi, miljardien lisäleikkaukset NYT HETI!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011790588.html?utm_source=ampparit
SDP vaatii hallitustukselta miljardien lisäleikkauksia ja ne on kohdistettava työttömien. LINTMANN puhisee Ylen aamussa että "työttömien pitää mennä töihin"!
Mitä mieltä palsta kansa, vieläkö on varaa leikata työttömiltä?
Kommentit (25)
Missä sanottiin että sdp leikkaisi työttömiltä, niin, ei missään kokoomusrotta.
Sdp:n leikkaukset kohdistuisi sinne missä sitä rahaa oikeasti on, eikä köyhien taskun pohjille.
Naamiot on riisuttu. SDP on aloittanut ennennäkemättömän brutaalin hyökkäyksen köyhiä vastaan.
Sehän tarkoittaisi että sdp on tavattoman vahva ja vaikutusvaltainen, kun pystyy oppositiosta käsin päättämään asioista!
Oikeisto on sössinyt talouden niin pahasti että nyt on pakko kaikkien leikata.
Vierailija kirjoitti:
Naamiot on riisuttu. SDP on aloittanut ennennäkemättömän brutaalin hyökkäyksen köyhiä vastaan.
Ei voi riisua kun koko ajan pukkaat uutta naamiota, vaikkakin aika kömpelöitä ja tyhmiä nuo keksimäsi ovat.
Vierailija kirjoitti:
Missä sanottiin että sdp leikkaisi työttömiltä, niin, ei missään kokoomusrotta.
Sdp:n leikkaukset kohdistuisi sinne missä sitä rahaa oikeasti on, eikä köyhien taskun pohjille.
Valehteleva persu tuo aloittaja on, kun totuus on noiden saastojen pahin vihollinen.
Oikeassahan hän on. Olemme kusessa velkojen kanssa, ja ainoa keino on leikata enemmän kuin tämä nössöhallitus on tehnyt. Ehkä ei kannta leikata työntekijöiltä, koska he vielä maksavat tämän lystin.
Lintdemanne haluaisi nyt leikattavan lisää ettei itse joutuisi sannun sotkuja siivoamaan vaan voisi jakaa mirhamia.
Lentdemanne leikkaa ihan itse sitten ajallaan jos sellainen koittaa demarikulttuurille.
Taitava olla ihan takinkäännön MAAILMANENNÄTYS nyt nat.si- Antila😂
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan hän on. Olemme kusessa velkojen kanssa, ja ainoa keino on leikata enemmän kuin tämä nössöhallitus on tehnyt. Ehkä ei kannta leikata työntekijöiltä, koska he vielä maksavat tämän lystin.
Villi arvaus: kuulut itse noihin työntekijöihin, joilta ei mielestäsi pidä leikata?
SDP on vittuilijoita täynnä oleva taloudesta ymmärtämättömiä komukoiden persuksien nuolijoita.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa minä minä ajattelua. Ehdottomasti sulle kunnon leikkaukset.
Toukokuussa menee koko puoluejohto vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
SDP on vittuilijoita täynnä oleva taloudesta ymmärtämättömiä komukoiden persuksien nuolijoita.
Näyte oikeiston "keskustelu"tyylistä.
Tukee teoriaani oikeistosta kiusaajamielisten kotina.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto on sössinyt talouden niin pahasti että nyt on pakko kaikkien leikata.
Eli nyt kun tulee vasemmiston vuoro, niin he jatkavat oikeiston politiikkaa koska heillä ei ole rohkeutta todellisuudessa ajaa sitä omaa kansanmurhapolitiikkaansa. Kovia olivat huutelemaan, mutta nyt myöntävät oikeiston olleen koko ajan oikeassa.
Nyt on demarien mielestä leikattava kuin viimeistä päivää että vapahtaja sdp pääsee taas "pelastamaan" maan köyhät seuraavien vaalien jälkeen.
SDP hakkui aiemmin aivan kaikki hallituksen leikkaukset. Nyt sitten pitää leikata vielä enemmän. Käsittämätöntä touhua, SDP!
Tottakai ne haluavat lisäleikkauksia nyt ettei heidän itse tarvitsisi niitä tehdä sitten hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän tarkoittaisi että sdp on tavattoman vahva ja vaikutusvaltainen, kun pystyy oppositiosta käsin päättämään asioista!
Kyllähän he kovasti kaikkea vaatii. Ihan kuin olisivat hallituksessa.
Nyt äkkiä hallitus hoitamaan talous kuntoon, että Antti pääsee tuhlaamaan ja keräämään kansan suosiota.
Älä jaksa trolli.