Miksi laitat oman koirasi jätökset meidän roskikseen?
Idiootti ja röyhkeä ainakin, mutta minäpä seuraan sinua kotiisi, ja tungen nämä postiluukustasi sisään. Siinä se ero.
Kommentit (55)
Tätä olen nähnyt pientaloalueella useasti. Meidän portin pielessä joku kusetti ahkerasti koiraansa, väitti sen olevan hänen oikeutensa kun huomautin. Valelin valkopippurilla alueen, ei ole näkynyt enää portinpielessä.
Vierailija kirjoitti:
meillä meni perille kun kaadoin pussin sisällön omistajan auton katolle. kiertää hyvin kaukaa meidän tien.
Voimaa nuo koirankusettajat tottelevat kyllä, on siitä itselläkin kokemusta. Ja ei, ei kiinnosta tippaakaan mahdolliset rangaistukset kun kyse on periaatteesta. Jos näen koiran astuvankin meidän tontille niin saa rautalapiosta. Minun tonttini ei ole mikään yleinen koirankusetuspaikka.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen nähnyt pientaloalueella useasti. Meidän portin pielessä joku kusetti ahkerasti koiraansa, väitti sen olevan hänen oikeutensa kun huomautin. Valelin valkopippurilla alueen, ei ole näkynyt enää portinpielessä.
Itse olen etikkaa laittanut, mutta täytyy tuotakin kokeilla, kiitos!
Olisiko parempi jättää ne siihen kadun tai tien reunaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, pahoittelut! Jatkossa jätän siis suosiolla kikkareet teidän portin pieleen! 🤗
Tyypillinen kiusanhenki koirankusettaja. Sitten nämä vielä ihmettelevät miksi kaikki vihaavat koiria ja niiden kusipäisiä omistajia.
Emme vihaa. Itse en siedä vapaana kulkevia kissoja, tappavat pikkulintuja.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel....... miten oksettavaa on edes katsoa kun ihmiset noukkii koiranpaskat pussiin paljailla käsillä. Käsiä ei pestä eikä desinfioida ja sitten iloisesti ruokakauppaan.
Ei niitä paljain käsin noukita vaan sillä pussilla, joka käännetään nurin päin, jolloin paskat jää pussiin, eikä mitään kosketusta tule käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meillä meni perille kun kaadoin pussin sisällön omistajan auton katolle. kiertää hyvin kaukaa meidän tien.
Voimaa nuo koirankusettajat tottelevat kyllä, on siitä itselläkin kokemusta. Ja ei, ei kiinnosta tippaakaan mahdolliset rangaistukset kun kyse on periaatteesta. Jos näen koiran astuvankin meidän tontille niin saa rautalapiosta. Minun tonttini ei ole mikään yleinen koirankusetuspaikka.
Käyn itse kusemassa tontillesi joka yö.
Arvostan kaikkia, joills on tarra roskiksessaan. Hienoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan kaikkia, joilla on tarpeeksi järkeä päässä olla ottamatta koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että asut jossain periferiassa, missä ei ole julkisia roskiksia, enkä oikein viitsi jättää sitä kakkaa pihanurmikkosi reunaan tai porttisi pieleen.
Jätät nimenomaan näihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, pahoittelut! Jatkossa jätän siis suosiolla kikkareet teidän portin pieleen! 🤗
Tyypillinen kiusanhenki koirankusettaja. Sitten nämä vielä ihmettelevät miksi kaikki vihaavat koiria ja niiden kusipäisiä omistajia.
Emme vihaa. Itse en siedä vapaana kulkevia kissoja, tappavat pikkulintuja.
En myöskään pidä kissoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä arvostan kaikkia, joilla on tarpeeksi järkeä olla ottamatta kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel....... miten oksettavaa on edes katsoa kun ihmiset noukkii koiranpaskat pussiin paljailla käsillä. Käsiä ei pestä eikä desinfioida ja sitten iloisesti ruokakauppaan.
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele miksi ihmiset vihaavat koirien ulkoiluttajia.
Paskottavat koiraa toisen pihalle ja sitten esittävät suurtakin hyväntekijää kun suuressa armossaan suostuvat keräämään jätökset ja jättävät ne toisen roskikseen.
Miksei sitä koiraa voi paskattaa jossain muualla, miksi se pitää tuoda toisen tontille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä paljain käsin noukita vaan sillä pussilla, joka käännetään nurin päin, jolloin paskat jää pussiin, eikä mitään kosketusta tule käteen.
Kyllä kädet pitäisi joka tapauksessa pestä välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin kakaroiden tai aikuisten vuoksi se on otettava. Ei tule kukaan kun on muutama vahtikoira.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi jättää ne siihen kadun tai tien reunaan?
Miksi se koira on tuotava paskalle sinne kadulle?