Mies mäkättää ja nalkuttaa pyykinpesusta ja väittelee vaikkei mistään tiedä !
Mieheni väittää, että alusvaatteet puhdistuvat käsipesussa yhtä hyvin kuin koneessa, vaikka bakteerit ja hygienia vaatii 60 asteen pesun, miksi miehet ovat umpityhmiä ja vielä väittelevät, käskin mieheni painumaan helvettiin tämän asian suhteen ja valitettavan monen muun asian myöskin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No pese itse ne vaatteet? Jestas mikä h*ora. Onpa vaikeaa.
N20
Hoorapukit pesee itse vaattensa, terveisin täti
Aikuinen pesee itse pyykkinsä, vauvojen pyykit pesee aikuinen. Kumpi sun mies on, ap ja miksi olet tuollaisen tollon kanssa vaikka voisit laittaa sen kilometritehtaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Hoorapukit pesee itse vaattensa, terveisin täti
Kyllä ne naisen kuuluu pestä varsinkin jos vinkuu jostain lämpötiloista.
Se on miestapainen tyyli tehdä asioita. Jätetään ohjeet lukematta, tehdään päin kettua ja sitten pädetään ihan sata lasissa. Ei tosin kaikki, mutta aika moni.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen pesee itse pyykkinsä, vauvojen pyykit pesee aikuinen. Kumpi sun mies on, ap ja miksi olet tuollaisen tollon kanssa vaikka voisit laittaa sen kilometritehtaalle.
Ap se vauva on kun ei viitsi pestä ja jättää miehelle pestäväksi, ja kehta vielä mankua ettei pese oikeassa lämpötilassa.
Kun laittaa pikkikset 60:iin, kuuluu koneesta vinkunaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on miestapainen tyyli tehdä asioita. Jätetään ohjeet lukematta, tehdään päin kettua ja sitten pädetään ihan sata lasissa. Ei tosin kaikki, mutta aika moni.
Lässyti lässyti. Eräät h*orat pilaavat meidän kaikkien naisten maineen.
Vierailija kirjoitti:
N20
Miksi valehtelet, olet korkeintaan T13, eli teini. Aikuistu pian, noloja tällaiset törkeydet. Missä olit kun äiti tapoja opetti?
Naapurin mies pesee lasten pyykit ja taitaa siinä mennä vaimon ja omatkin samassa, sinulla on Ap idioottiperseinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap se vauva on kun ei viitsi pestä ja jättää miehelle pestäväksi, ja kehta vielä mankua ettei pese oikeassa lämpötilassa.
Jospa ap on vaikka lähdössä jonnekin pitemmäksi aikaa, ja yrittää opettaa täysin normaaleja kotitöitä, jotka kaikille aikuisille kuuluvat?
Tai ehkä on viimeinkin sovittu puolittaa kaikki kotihommat, ja ukkoa raivostuttaa?
Kaveri voi googlata pyykinpesuohjeet ja lopettaa itse päsmäröimisen ja mankumisen. Ne pyykit pitää osata pestä viimeistään siinä vaiheessa, kun ero tulee, myös pesulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Miksi valehtelet, olet korkeintaan T13, eli teini. Aikuistu pian, noloja tällaiset törkeydet. Missä olit kun äiti tapoja opetti?
Osuiko omaan nilkkaan? Et taida itse pestä pyykkejäsi vaan ukkosi on orjana pesemässä pyykkisi? En valehtele, harmi jos totuus sattuu.
Ei miehille opeta kukaan noita pyykkiprotokollia. Ei yhtikäs kukaan. Pätemistä en silti ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Osuiko omaan nilkkaan? Et taida itse pestä pyykkejäsi vaan ukkosi on orjana pesemässä pyykkisi? En valehtele, harmi jos totuus sattuu.
Voi teiniä, uhoa vaan riittää :D Murrosikä ottaa koville, finnit ja kaikki.
VAATTEET PESTÄÄN VAATTEESSA OLEVAN PESUOHJEEN MUKAAN.
Vierailija kirjoitti:
VAATTEET PESTÄÄN VAATTEESSA OLEVAN PESUOHJEEN MUKAAN.
Niinpä. Miten puhdistuvat silkkiset pikkupöksyt, kun ei voi 60 asteeseen laittaa...
Tottakai alusvaatteet 60 asteeseen pesukoneeseen.
Pese ihan itse ne mummokalsarisi. Keitä vaikka, ihan sama.
Tästähän oli eilen jossain mediassa eli ihan hyvin riittää alusvaatteille 30 tai 40 astetta, ei ole tarpeen (eikä kuiduille hyväksi) 60 asteen pesu.
Loppupelissa alusvaatteet kannattaa pestä käsin joka ilta, ne pysyvät pitempään käyttökelpoisina.
N20