Mitä mieltä henkilöstä joka ei koe että tarvitsee pyytää loukkauksiaan anteeksi, koska hän saa aina Jumalalta anteeksi
Ja kerta hän on jo saanut Jumalalta anteeksi, toinen "syyttää" ja on "katkera" jos mainitsee asiasta (Ja uskon itsekin Jumalaan mutta koen että usko saa lähtökohtaisesti kohtelemaan toisia ihmisiä hyvin)
Kommentit (36)
Kukaan ei ole vastuussa toisten tunteista. Ei sinua välttämättä ole loukattu, vaikka haluat loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vastuussa toisten tunteista. Ei sinua välttämättä ole loukattu, vaikka haluat loukkaantua.
Tykkäätkö että sinulle puhutaan epäkunnioittavasti ja jos menee yhtään tunteisiin niin vika on vain sinussa, koska "haluat" loukkaantua?
Kuulostaa tosi uskovaiselta, laupiaalta samarialaiselta joka tahtoo kaikille vain pelkkää hyvää.
Henkilö on pakana, ei tule pääsemään taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Tai lullus.
En koe syyllistyneeni mihinkään,yksinkertaisesti siitä syystä!🤗💋
Se on liha, joka loukkaantuu, ei Henki.
"anna meille anteeksi niin kuin mekin annamme anteeksi niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet"
Siis anteeksi antoa toisillemme, noin Jumalan sana meille opettaa!
Ihmisen on hyvä luopua ylpeydestään, se ei vie muuta kuin turmioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai lullus.
Mikä on lullus?
Hän on ns. harhaiskristitty eli kristofasisti. Kristillisyyttä 0%, fasismia 100%. Sano nyt vielä että äänestää KD:n hulluja ämmiä :D
Vierailija kirjoitti:
Ka hää lienee Lars Leeviläinen
Se mullekin tuli mieleen. Siellä päin kannattaa varaosaliikkeeseenkin mennessä kiljua jo ovella Jumalan Tervettä niin saa hyvän alennuksen. Raha lahkolaisia pyörittää eikä mikään kristillisyys.
Mikähän on mahdollisesti se "rikos"mihin olen mielestäsi syyllistynyt?Ajatuksia en osaa lukea,kukaan ei ole vaivautunut minulle tulla sanomaan päin naamaa!
Olen täysillä keskittynyt omaan elämääni mieheni kanssa.Se,että ihmiset levittävät minusta perättömiä juoruja ei ole minun päänsärkyni!En voi asialle mitään!
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset ovat erilaisia.
Toiset sanovat suoraan mitä ajattelevat (halki-poikki-pinoon-tyyppi), sitten on niitä herkkiä mimosoja, jotka pillahtavat itkuun näiden sanoista.
Tuo toinen paksukallo kun ei taas tajua loukannensa ollenkaan.
Jumala kouluttaa omiaan.
Raamattu sanookin, Ps 73: 14 minua vaivataan joka aika, ja minä saan joka aamu kuritusta.
He. 12:4-7 Kurituksenne te kärsitte: Jumala kohtelee teitä niinkuin lapsia. Sillä, mikä on se lapsi, jota isä ei kurita. (Puhuu kristityn kilvoittelusta ja pyhityksestä).
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tuli "rakkaudelliden" vastaus, kannattaa tarkistaa onko sinulla Henki..?
Ei voi potea huonoa omaatuntoa,kun ei edes tiedä mistä syytetään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tuli "rakkaudelliden" vastaus, kannattaa tarkistaa onko sinulla Henki..?
Tarkoitan seuraatko itse Hengen johdatusta koska kuulosti farisealaisen kovalta ja ylpeältä lihan vastaukselta, nimenomaan ei Hengessä vaeltavan
Haloo kun kukaan ei ole päin naamaa uskaltanut tulla sanomaan yhtään mitään silloin ei voi tietää!
Ihan tyypillinen uskis, noita on kolmetoista tusinassa.
Ka hää lienee Lars Leeviläinen