Laiminlyötkö jotain roikkumalla netissä
Vastaa rehellisesti. Voisitko käyttää netissä roikkumasi ajan lastesi tai läheistesi tai lemmikkisi hyväksi? Tai tekemällä jotain hyödyllistä? Tunnistatko netissä roikkumisessa ongelmaa? Minä tunnistan ja siksi käyn harvoin täälläkin.
Kommentit (16)
En, olen eläkkeellä oleva vela ja kissa makaa sylissäni.
Käsitöitä voisin tehdä, niitä mummon sukkia. Mutta päivät menee netisdä tai kirjoja lukiessa pakollisten askareiden lisäksi. Lappsia en laiminlyö koska ovat kahta puolta 50.
Mutta uskon että moni voisi pelailla ja puuhailla enemmän lasten kanssa kännykällä olon sijaan.
No mun pitäisi hoitaa yksi puhelu ja olen vetkutellut asian kanssa jo muutaman viikon, mutta on mulla muutakin asioita hoidettavana kuin netti.
Gradun kirjoittamista. Olen kehittynyt jo ammattilaiseksi tässä välttelyssä.
Oikeastaan välttelen täällä koko normaalia elämää, ehkä ens maanantaina teen jotain hyödyllistä. (Huom. ehkä)
Pitäisi tyhjentää tiskikone ja pestä hiukset. Ei millään jaksaisi..
En. Olen yksin asuva eläkkeellä oleva vanhapoika. Ainoa pakollinen homma näin talvella lintujen ja oravien ruokkiminen. Tänäänkin vein uudet ruoat viisi kertaa, kun pakkasta oli -30 koko päivän. Vasta tuon jälkeen olen roikkunut netissä. M66
Paskalle pitäs mennä, mutta onnistuuhan se kännykän räplääminen pytylläkin.
Ei ole haarapeikkoja ja seksijätettä. Lemmikkieläintä ei ole ollut viiteentoista vuoteen. Päivän hommat on tehty jo aamulla. Roskatkin vien vasta hetken päästä, kun posti on jaettu. Eläkkeellä ei ole oikein kiire minnekään.
Laiminlyön influenssasta toipumista.
Minulla 2.0.2.6. tiukka sääntö:
rivakka pääotsikoiden selailu.
Ehkä 1 kommentti jonkun otsikon alle.
+ 5 minsaa kaipuuketjua myöhemmin.
E
Laitoin teille kaikille ylänuolet.
Olkaa hyvät.
Ihanaa talviviikkoa.
E
Välttelen ulos menemistä ja vähän kaikkea muutakin. Mutta pidin parin viikon tauon netistä tässä välissä.
Täytyy myöntää että omalle munalle pitäisi antaa enemmän huomiota. Netti on sellainen ajan syöppö.
Tällä hetkellä kyllä, kaupassa pitäisi käydä mutta kun siellä on niin kylmä ja autoa ei ole, pitää kävellä.