Teillä ei ole oikeutta alkaa arvostella siitä että käytän turkkeja
Kommentit (34)
No minulla on oikeus arvostella mitä haluan, sananvapaus
Hyi vttu! Turkis on murha!
Hokka jankkis 36 vuotta ou jee
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕
Käytä vaan, olihan ne muotia joskus 50-luvulla.
Sinulla on viattomien eläinten verta ylläsi.
Turkikset kuuluvat arktiseen ilmastoon, turha hurskastella. Järkevää pukeutumista..
Vierailija kirjoitti:
Käytä vaan, olihan ne muotia joskus 50-luvulla.
70-80-luvuilla myös.
Ei me sua arvostella. Vaitonaisina spreijataan sun turkis oranssilla huomiovärillä. Samoin kuin vaitonaisina hakataan metsästäjän auton lasit ja pellit kirveellä paskaksi. Menee peltisepällä tovi oikoa kirveen terän jälki konepellissä.
Minusta perintöturkit on ok, jos uutena ostaa niin siinä vaiheessa pidän vajakkina. Jos ne eläimet on ennen syntymääsi tapettu niin sitten se on ekoteko käyttää eikä ostaa jotain keinokuitukemilaalitakkia mikä pitää lämpimänä näillä pakkasilla pari vuotta.
Kyllä on! Miksi käytät lämmikkeenäsi tap ettujen eläinten nahkoja?
En myöskään ymmärrä, mitä kolmekymmentä vuotta vanha, kevyt ja lämmin minkkiturkki voi haitata? Äidiltäni perin.
Vierailija kirjoitti:
Koska se eläin oli jo tapettu ruoaksi. Olisiko se nahka pitänyt heittää hukkaan? Eri
Vierailija kirjoitti:
Ei me sua arvostella. Vaitonaisina spreijataan sun turkis oranssilla huomiovärillä. Samoin kuin vaitonaisina hakataan metsästäjän auton lasit ja pellit kirveellä paskaksi. Menee peltisepällä tovi oikoa kirveen terän jälki konepellissä.
Missä taito loppuu, siellä väkivalta alkaa.
Anna mulle turkkisi sun, nuo viikset onko mun, häntäsi voisin pitää.
Onbekologista ja kunnioittavaa hyötykäyttää kaikki kuolleesta eläimestä vs sarvikuonoja tapetaan vain sarven takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se eläin oli jo tapettu ruoaksi. Olisiko se nahka pitänyt heittää hukkaan? Eri
Milloin sinä olet viimeksi minkkiä syönyt?
Vierailija kirjoitti:
Muista kuitenkin täi spray, ettei täit leviä Stockmannin hississä, tai kafe loungessa!!
Oletko sitä mieltä, että täit syntyvät liasta, vai mistä ne ilmestyvät?
Vierailija kirjoitti:
Turkikset kuuluvat arktiseen ilmastoon, turha hurskastella. Järkevää pukeutumista..
Itse olen tarennut mainiosti pitkässä toppatakissa kovallakin pakkasella.
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle turkkisi sun, nuo viikset onko mun, häntäsi voisin pitää.
Onbekologista ja kunnioittavaa hyötykäyttää kaikki kuolleesta eläimestä vs sarvikuonoja tapetaan vain sarven takia.
Niin se riippuu vähän mitä turkkia käyttää. Esim tarha linkeistä ei käytetä paljon muuta kuin se nahka/turkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tarennut mainiosti pitkässä toppatakissa kovallakin pakkasella.
Ootko laskenut takkisi hiilijalanjäljen?
Muista kuitenkin täi spray, ettei täit leviä Stockmannin hississä, tai kafe loungessa!!