Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te saatte lapsen juomaan Osmosalia?

Vierailija
29.04.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan osmosalia lääkeruiskuun, laitan ruiskun lapsen suuhun ja osoitan poskea kohti, jolloin se valuu sieltä helpoiten nieluun. Ja kaikki tämä paikassa, jossa ei haittaa jos tuleekin laatta samantien.

Vierailija
2/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokkamukiin, joka ollut jo pois käytöstä. Semmoseen pikku myy mukiin. oli niin tohkeissaan mukista, että upposi jonkin verran. Puisteli kyllä päätänsä joka hörpyn jälkeen. Kokeile myös pilliä. Ja meillä ikää lapsella 1v 11kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin jos vaihtoehtona on sama aine tiputuksessa?

Vierailija
4/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteyttäminen on kaiken ehto ripulin aikana ja jos neste on pahaa, lapsi ei juo. Mulla ihan lääkärin siunaus tälle tekniikalle. Muutoin lapset eivät moista juo, vain poikkeustilanteessa.

Vierailija
5/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laimennettuun tuoremehuun. Yllättävän paljon osmosalia saa laitettua ilman että maistuu!!

Vierailija
6/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 1v4kk. Mitään mehuja ei suostu juomaan, olen kokeillut ainaki 10 erilaista.

Vierailija
7/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun selitin että se on lääkettä ja että se auttaa paranemaan. Yritti sinnikkäästi juoda sitä pieniä huikkia ja sitten äkkiä jotain mehua päälle..

Vierailija
8/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä Osmosal tahdo upota millään, siis millään. Lapsi 1,5 v. vaan yökkää, jos sitä yrittää väkisin vaikka ruiskulla panna suuhun. Aamulla pitkien unien jälkeen suostui juomaan vähäsen, koska oli niin janoinen. Olen yrittänyt antaa mahdollisimman paljon kaikkea muuta nestettä. Ja ruoka onneksi maistuu.

Vierailija
9/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 v otti lääkeruiskulla, välillä laitettiin itse lapsen suuhun ja välillä lapsi itse painoi Osmosalin suuhunsa.

Vierailija
10/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

makeutusaineita, joilla laksatiivisia vaikutuksia. urheilujuoma on ainut mikä sopii korvaamaan osmosalin.

Vierailija
11/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eiköhän siinä funlightissäkin se määrä ratkaise.

Vierailija
12/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että olis mennyt hyvin alas, kun ei makeaa mehua ollut aiemmin edes saanut. Ei juonutkaan. Annoin sitten pelkästään ja joi..

Vierailija
13/13 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miten saa mahatautisen lapsen juomaan on syöttää hänelle jotain suolaista, kuten sipsejä. Muuten niitä ei sitten meillä syödäkään, kuin juhlissa ja oksutaudissa. Silloin toimivat oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän