Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Killefeet sandaaleista?

29.04.2007 |

Sokos ainakin näyttää myyvän niitä edullisesti. Merkki on ihan tuntematon ainakin minulle. Oiskohan ihan Ok hankinta pihakengiksi muiden kenkien ohelle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin pojalle Killefeetin kävelykengät tänä keväänä ja olen niihin ollut tosi tyytyväinen. Nuo kengät ainakin täyttivät ne kriteerit, joita lastenkengissä tulee olla eli tukeva kantakappi, sopivan joustava pohja ja muutenkin riittävän napakka. Sandaaleita en ole nähnyt ja täällä ei ole edes Sokosta, joten en taida sellaisia päästä katsomaan (ostettiin kengät mummila-reissulla). En ainakaan huonona merkkinä tuota Killefeetiä pitäisi...

Vierailija
2/8 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viime kesänä 1-vuotiaalla Killefeetin sandaalit ja olivat tosi hyvät. Tukevat ja helppo laittaa jalkaan, tarrakiinnitys. Äidiltä pääsi melkein itku, kun jäivät pieniksi, olivat niin kivan näköisetkin ; )

Meillä oli myös Killefeetin ensiaskelkengät viime kesänä ja nekin olivat tosi hyvät. Mielestäni merkillä on erinomainen hinta-laatusuhde.

Hyvä tietää, että myyvät tänäkin kesänä Killefeetin sandaaleja, pitääkin mennä katsastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalla hinnalla näyttäisi saavan, alkoi kiinnostaa minuakin.

Vierailija
4/8 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meillä poika siis opetteli noiden kanssa kävelemään ja ovat minusta siihen tarkoitukseen oikein hyvät ja tukevat kengät. Joku muu voi olla asiasta eri mieltä.

Katsottiin kengät Sokoksessa kenkämyyjän kanssa, ja onhan siellä niitä muitakin (kalliimpia merkkejä) myynnissä.

Vierailija
5/8 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minä, että 5-v poika. Myyjä kehui ja kuulemma käytti omilla lapsillaankin samaa merkkiä. Hinta-laatu-suhde vaikutti siis tosi hyvältä ja sandaalit olivat kivan näköisetkin!

Miten tänä keväänä, millaisia värejä Killefeetin sandaaleissa on? Pojille. Myykö Helsingin keskustan Sokos? Viime vuonna hankittiin Tapiolasta.

Vierailija
6/8 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen katsomassa Sokoksella niitä sandaaleja enkä ostanut. Olivat jotenkin erilaiset kuin ne, jotka meillä olivat viime vuonna. Viimevuotiset tuntuivat paljon tukevammilta ja olivat kivamman värisetkin, musta-beiget. Näissä oli pojille vaan ikävästi värinä vaan tummansiniset.

Mutta ihan ok sandaalit silti. Nythän ne saa vielä 15 prosentin alennuksellakin. Keskustan Sokoksella kävin.

Vierailija
7/8 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii tytölle sekä pojalle. Meillä ostettiin tytölle.

Vierailija
8/8 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kyllä ole niin laadukkaat kuin esim. tepsut tai eccot, mutta tosiaan hintakin on paljon halvempi. Killefeetit vaikuttavat ihan ok:lta muuten, mutta olisin tykännyt siitä että niissä olisi kunnolliset solkisäädöt ja että ne olisivat kokonaan nahkaa. Noissahan on hieman kangasosia erityisen kuluvissa paikoissa (esim. kengän yläreuna) ja se menee taatusti heti huonon näköiseksi.

Sanoisin siis, että killefeetien hinta-laatusuhde on hyvä noista vioista huolimatta. Ne peittoavat laadullisesti prisman ja citymarketin sandaalit, vaikka ovat saman hintaisia. Meillä on tähän asti kaikki kengät olleet ns. merkkikenkiä (ecco, tepsut, pioni), ja nämä olivat ensimmäiset merkittömät ja siksi olen ehkä ylikriittinen. Luulisin kuitenkin, ettei sandaaleille hirveästi käyttöä kesällä ole ja pääasiassa tyttö käyttänee eccon kävelykenkiään ja kontioita.